- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Skal bli godt å se europeiske topplag på Lerkendal utover de kalde høstkvelder igjen.

Enig! Det blir et friskt pust i forhold til det drittlaget som har Lerkendal som hjemmebane ;D. Forøvrig litt snedig at Elfenbenskysten har klart å kuppe Lerkendal som hjemmebane :BT skrev:Skal bli godt å se europeiske topplag på Lerkendal utover de kalde høstkvelder igjen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aner jeg et snev av "overtoner" her...? :F.R.A.N.K skrev:Enig! Det blir et friskt pust i forhold til det drittlaget som har Lerkendal som hjemmebane ;D. Forøvrig litt snedig at Elfenbenskysten har klart å kuppe Lerkendal som hjemmebane :BT skrev:Skal bli godt å se europeiske topplag på Lerkendal utover de kalde høstkvelder igjen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Frank kalles visstnok bare Adecco for tiden. Ikke spør meg hvorfor. ;Djohna skrev:Aner jeg et snev av "overtoner" her...? :F.R.A.N.K skrev:Enig! Det blir et friskt pust i forhold til det drittlaget som har Lerkendal som hjemmebane ;D. Forøvrig litt snedig at Elfenbenskysten har klart å kuppe Lerkendal som hjemmebane :BT skrev:Skal bli godt å se europeiske topplag på Lerkendal utover de kalde høstkvelder igjen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
Åh, det ordner seg nok raskere enn vi strengt tatt vil........BT skrev:Frank kalles visstnok bare Adecco for tiden. Ikke spør meg hvorfor. ;Djohna skrev:Aner jeg et snev av "overtoner" her...? :F.R.A.N.K skrev:Enig! Det blir et friskt pust i forhold til det drittlaget som har Lerkendal som hjemmebane ;D. Forøvrig litt snedig at Elfenbenskysten har klart å kuppe Lerkendal som hjemmebane :BT skrev:Skal bli godt å se europeiske topplag på Lerkendal utover de kalde høstkvelder igjen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
Kjempeartig med Roesebåerg (leses på fotballtrøndersk). Champions League blir ikke helt det samme uten. Eneste norske laget som kan være i stand til å hamle opp med lag på nest øverste hylle.johna skrev:Åh, det ordner seg nok raskere enn vi strengt tatt vil........BT skrev:Frank kalles visstnok bare Adecco for tiden. Ikke spør meg hvorfor. ;Djohna skrev:Aner jeg et snev av "overtoner" her...? :F.R.A.N.K skrev:Enig! Det blir et friskt pust i forhold til det drittlaget som har Lerkendal som hjemmebane ;D. Forøvrig litt snedig at Elfenbenskysten har klart å kuppe Lerkendal som hjemmebane :BT skrev:Skal bli godt å se europeiske topplag på Lerkendal utover de kalde høstkvelder igjen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Uff ja, blingsa litt. De har jo 2-0 å gå før møtet i Athen 3.9.R.E.S. skrev:Sevilla slår nok AEK Athen, så drømmetrekningen for RBK (i forhold til å gå videre) må være:
Stuttgart og Steaua Bucharest er i samme seedingsgruppe, så de to kan ikke Rosenborg møte i samme gruppe. Derimot vil de uansett få ett av disse lagene:Gjestemedlem skrev:Drømmmetrekningen for RBK bli nok å få så mange som mulig av de store kjente lagene (Barcelona, ManU, Liverpool, Milan etc. slik at de får gode inntekter og en opplevelse for spillerene.
De har ikke store muligheter til å gå videre uansett og da er det litt nedtur å møtte møte STUTTGART, SLAVIA PRAGUE eller STEAUA BUCHAREST i stedet.
Nå nok de ukjente lagene gode også men det er nok litt mer stas å spille på Nou Camp enn RSK Olimpiyskiy..
Nei aller fra gruppe 1 er jo topp lag men det er vel uansett svært lite sannsynlig at de klarer å gå videre uansett og da er det ingen grunn til å håpe på "dårlige" lag i de andre gruppene. RBK klarer jo ikke å henge med i tippeligaen her hjemme lenger engang.R.E.S. skrev:Stuttgart og Steaua Bucharest er i samme seedingsgruppe, så de to kan ikke Rosenborg møte i samme gruppe. Derimot vil de uansett få ett av disse lagene:Gjestemedlem skrev:Drømmmetrekningen for RBK bli nok å få så mange som mulig av de store kjente lagene (Barcelona, ManU, Liverpool, Milan etc. slik at de får gode inntekter og en opplevelse for spillerene.
De har ikke store muligheter til å gå videre uansett og da er det litt nedtur å møtte møte STUTTGART, SLAVIA PRAGUE eller STEAUA BUCHAREST i stedet.
Nå nok de ukjente lagene gode også men det er nok litt mer stas å spille på Nou Camp enn RSK Olimpiyskiy..
AC MILAN
BARCELONA
LIVERPOOL
INTER MILAN
ARSENAL
REAL MADRID
CHELSEA
MANCHESTER UNITED
Ingen av de er vel spesielt uinteressante økonomisk sett.
denne har jeg set noen ganger, står for meg som det beste de har gjort.BT skrev:3-0 borte mot Dortmund, som var regjerende tysk seriemester i 99, og RBK lekte seg til mellomspillet.