Overtok en eldre villa i fjor. I god stand og i sikkert nabolag, men med et knippe nøkler en Garage-roadie verdig, et videooppropsystem fra gaten med oppløsning a la MineCraft og et ymse utvalg av gulnete fjernkontroller for port til innkjørsel og garasje. Er også et antikvert alarmsystem basert på en fasttelefon som ikke lenger er der.
Har de siste 20 stort sett leid bolig så jeg har ikke satt meg nevneverdig inn på hvilke digitale løsninger som har kommet på markedet.
Antar det er mange her som alt har gått opp sine digitale løyper på området og kan dele sine erfaringer.
Det jeg ser etter er følgende:
- et system som funker med Apple, men ikke er begrenset til Apple
- et låssystem som er sikkert men samtidig enkelt for mine barn som snart vil være i stand til å gå til og fra skole selv
- et låssystem som gjør det enkelt å administrere tilgang til både hus som helhet (boligbytte for ferie) og en sokkelleilighet vi tenker å leie ut på AirBnB
- integrasjon med system for kamera, og alarm, inklusive for røyk/brann
noruego
Har de siste 20 stort sett leid bolig så jeg har ikke satt meg nevneverdig inn på hvilke digitale løsninger som har kommet på markedet.
Antar det er mange her som alt har gått opp sine digitale løyper på området og kan dele sine erfaringer.
Det jeg ser etter er følgende:
- et system som funker med Apple, men ikke er begrenset til Apple
- et låssystem som er sikkert men samtidig enkelt for mine barn som snart vil være i stand til å gå til og fra skole selv
- et låssystem som gjør det enkelt å administrere tilgang til både hus som helhet (boligbytte for ferie) og en sokkelleilighet vi tenker å leie ut på AirBnB
- integrasjon med system for kamera, og alarm, inklusive for røyk/brann
noruego