Har allerede kokt pølser og satt frem lomper og brød. Står her på dekket bord. Har til og med fyllt i glass med cola og krus med rykende varm kaffe. Så da er jeg jo helt klar for inntog ;D
H.R skrev:Har allerede kokt pølser og satt frem lomper og brød. Står her på dekket bord. Har til og med fyllt i glass med cola og krus med rykende varm kaffe. Så da er jeg jo helt klar for inntog ;D
kommer du tidlig - så tar vi indrefilen til brunsj.pengesluk skrev:Når jeg tenker meg om så har jeg et lite ærend i nabolaget på søndag...
Jammen da har vi en plan. Skjedd mye siden sist må siespengesluk skrev:Lørdag er jeg på den årlige inspeksjonsrunden hos Hornalliansens representanter i Grenlands-området. Som en inspektør fra Michelin-guiden! Søndagsbrunchfilet høres ut som greia. Har med noe 12" som visstnok skal bespikkes av en viss H.R. og hans nyoppdagede arbeidskapasitet![]()
![]()
bytte ut baassene med 12 par stælk per side? tar samme plassenpengesluk skrev:Målløs. Du setter en standard for fremdrift som ødelegger for alle oss andre. STILKER oppå benken??![]()
![]()
![]()
14 stilker pr basskasse. Fikser de opp etter å ha fått juling av eier. Er ikke mine. Skal ikke bli mine - mangler bare på arbeide så jeg gjør litt ekstra innimellom ;D65finger skrev:bytte ut baassene med 12 par stælk per side? tar samme plassenpengesluk skrev:Målløs. Du setter en standard for fremdrift som ødelegger for alle oss andre. STILKER oppå benken??![]()
![]()
![]()
Fysisk arbe er en uting :pengesluk skrev:Kjenner at jeg blir helt kvalm når jeg tenker på det arbeide der...huff.
pengesluk skrev:Kjenner at jeg blir helt kvalm når jeg tenker på det arbeide der...huff.
Han har et farlig høyt aktivitetsnivå. flyr rundt og denger naboer, securitasdudes og postmenn. bygger og hærjer rundt sent og tidlig. Spiller destruktiv satanrock på smertenivåer døgnet rundt. Har en camelpack med sterk kaffe på ryggen som han smatter på som en gammal sørlandsskippermesut skrev:master yoda var innom idag med en hardisk som skulle inn i pc'n min, men hadde ikke kraften med seg og måtte forlate åstedet med uutrettet sak.
men dere skulle sett det spinnville uttrykket hans.
håret rett til værs og flakkende blikk, som om han hadde fått 4000 volt gjennom kroppen og hadde onde makter i hælene.
hyperaktivitsnivået var skremmende.
da er de som skal besøke han imorgen advart.
;DH.R skrev:Det ser ut som øl.
Det lukter som øl.
Det smaker som øl.
Gjett hva - det ER øl.
Nye sluk-avataren? ;DJanR skrev:Minner meg om noen.... :
![]()
/jan
Peter skrev:Nye sluk-avataren? ;DJanR skrev:Minner meg om noen.... :
![]()
/jan
. Lol, det var det første som slo meg også. ;DPeter skrev:Nye sluk-avataren? ;DJanR skrev:Minner meg om noen.... :
![]()
/jan
Lagga skrev:Hmm, ligger det penger i slikt tro?
Sittte modell for leketøysanskter altså......... :
Morten