Fikk mye mer glede ut av anlegget mitt da jeg droppet høyttalere. Mulig det er bare meg, men opplevde det som befriende å kunne konsentrere meg om kun forsterker og platespiller.ikke alltid. Har opplevd til stadighet å oppleve det er et dårlig valg
Fikk mye mer glede ut av anlegget mitt da jeg droppet høyttalere. Mulig det er bare meg, men opplevde det som befriende å kunne konsentrere meg om kun forsterker og platespiller.ikke alltid. Har opplevd til stadighet å oppleve det er et dårlig valg
smart som bare faen du. Puritansk og tar vekk placebo. Angrer nesten på at jeg ikke har tenkt på dette selv. Blir jo bare en posør om jeg kopierer deg. Ville uansett ikke nådd deg opp til strømpelesten derFikk mye mer glede ut av anlegget mitt da jeg droppet høyttalere. Mulig det er bare meg, men opplevde det som befriende å kunne konsentrere meg om kun forsterker og platespiller.
Ikke begge? Liker ikke alle disse valgene.Blir de rosa eller lilla ?
trikset for p holde høyt tempo er å sove i timen. Da er man uthvilt når man skal gjøre noe for seg selv.Ut over det er jeg til de grader tregSom alltid, et hinsides tempo på deg..![]()
Som jeg skulle sagt det selv. Men kanskje ikke så direkte og presist. Men det fungerer. Raske men dog ikke helt nøye planlagte målinger tilsier at jeg kunne brukt bassløsningen opp til 1000k.Kult! Her får du både diffusering av dipolpeaken, senking av den, og justering av spredningsmønsteret til å havne litt mer foran dipolen!
Som jeg skulle sagt det selv. Men kanskje ikke så direkte og presist. Men det fungerer. Raske men dog ikke helt nøye planlagte målinger tilsier at jeg kunne brukt bassløsningen opp til 1000k.
Bare å ta med måleutstyr så kan man finne det utDet kunne vært interessant å gjøre ekkofrie eller groundplane-målinger av dem for å se hvordan de oppfører seg i tid oppover, samt sett hvordan de sprer.
Ja. Kommer ikke til å dele så høyt. Ble bare forundret over det som kom frem av målingeneDet er høyt det
Skulle bare tøyse litt. Du mente vel 1000Hz. 1000k = 1MJa. Kommer ikke til å dele så høyt. Ble bare forundret over det som kom frem av målingene
Sikker på at la Scala gjør underverker, også med Vikingarna...Ser ikke ut som helvetes forgård, det der. Måtte i såfall være hvis du avslørte at du liker å spille Vikingarnas "får man ta hunden med seg inn til himlen" el. på Klipsch la Scala - igjen og igjen, og litt i høyeste laget etter naboen sin smak?
lascala var bra de. Spesielt etter bytte av bass, mellomtone og diskant samt delefilter.Sikker på at la Scala gjør underverker, også med Vikingarna...![]()
De gamle kan du få om du liker dem. Fikk veltet dem ut på et vis men de er bygget som en Volvo 142 og fikk ikke en skramme.Dette så jo kult ut HR men jeg likte godt de gamle dine
mvh
Jo takk men har dessverre ikke plassDe gamle kan du få om du liker dem. Fikk veltet dem ut på et vis men de er bygget som en Volvo 142 og fikk ikke en skramme.
Huff. Hadde nettopp kommet over at jeg så en slik passere en gang den 14 mai 1986.....Hvem savner vel ikke plystrelyden fra en god gammel hundrogførr!
Vis vedlegget 677913
Det er vel senere komt frem at det ikke var speilene som plystret, det var vacuumet på bensintanken.....![]()