Helgerøyking

• Trådstarter Atle Kristiansen
  • Startdato
A

Atle Kristiansen

Gjest
Selvpining, eller kjør på?

Skulle gjerne ha røyka fast, men har hverken helse eller økonomi til slike utskeielser.

Mvh

M

MPT

Gjest
Du gjør en dum handling ved å helgerøyke, kommer GARANTERT til å begynne 100% hvis du holder på sån!! Bruk heller pengene på musikk eller noe annet.

A

Atle Kristiansen

Gjest
Har røykt i godt over 10 år, 6 år fast (rundt 30 dagen). Sluttet å kjøpe røyk for snart to år siden, men har helgerøykt en god del på bekostning av mine venner. Nå fikk jeg veldig lyst til å kjøpe en 20 pakkning til å ha over helgen, men føler det kanskje er første steg på veien til å miste selvkontrollen? Tror ikke jeg kommer til å begynne med å røyke mengder igjen, men kanskje gjør det tilværelsen som "ikke røyker" et helvete om jeg strekker grensene? Hm.

A

Atle Kristiansen

Gjest
Sikikert også fordi jeg sitter her med en flaske Black Label ;)

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
kreeeeeeeeeeeeeeeeft

edit: som i for seg ikke gjør meg det spøtt! MEN, at jeg skal betale for å reparere selvpåførte sykdommer, DET!

Basehoppere som setter seg fast kan klatre ned selv, røykere med kreft kan behandle seg selv

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Tror jaggu jeg skal ta med meg pilsen og rusle en tur ut på terrassen og nyte en rødmix.

/jan

Tor

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.11.2002
Antall liker
677
ivar skrev:
MEN, at jeg skal betale for å reparere selvpåførte sykdommer, DET!
På tide å kutte ut pølsene på Statoil da kanskje? :)

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
136
Torget vurderinger
2
Sier som Harald Heide Steen: Hopper du på ski, så HOPP! ;D

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.081
Torget vurderinger
4
Løsningen er selvsagt å droppe de der pinglete småpinnene som ikke smaker godt annet enn om du er avhengig og heller nyte en god cigar fullt ut.

1) Cigaren er en himmel full av smaksnyanser.
2) Cigaren krever sin tid og lar deg (tvinger deg ?) til å stresse ned.
3) Cigaren lar deg ikke falle tilbake i "festrøykerfrekvens"....kjederøyking er uaktuelt med cigar.
4) Cigarer er for de fleste for dyrt til å bli en daglig vane, men ikke for dyrt til å gi hverken dårlig råd eller dårlig samvittighet om det blir med èn i helgen.
5) Cigarer er stilfullt sexy (Jada, - noen vulgære klarer å ødelege det også....)
6) Cigarer er en nytelse å handle spesielt dersom du finner en butikk med walk in humidor.
7) Cigarer er et rituale langt unna sigarettenes desperate 5 minutter.
8 ) Cigarer er enda en perfekt unnskyldning til å finne frem godt drikke.
9) Du fortjener det !

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Tor: spiser jeg pølser på statoil?

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Røyka selv fast i nesten 10år før hypokondern å placeboeffekten tok meg for fult.
Tar meg en røyk når jeg drikker eller fisker, men merker mer å mer at det er slett ikke det at jeg har lyst på, men mer vane. Så det blir nok full stopp for alt snart.

S

slowmotion

Gjest
Jeg er heldig , jeg, som ikke forstår hvorfor noen gidder å røyke ... ;)

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
429
Sted
Friedrichstadt
Helgerøyking er bra i passende omgivelser, anbefaler således sigar. Sigar smaker bedre. Kosen blir større med sigar. I tillegg kan du kutte ut inhaleringen. Sigarrøyking er avslappende, mens sigarettrøykere som regel har dette stressa preget over seg.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.385
Torget vurderinger
2
Helgerøyking er bare noe tull. Kom heller i gang med seriøs røyking. Alle som røyker mindre enn en pakke rullings om dagen er amatører.

G

Gjestemedlem

Gjest
Problemet med helgerøyking er at det tar endel dager å få nikotinsuget ut av kroppen, så ved å bare røkye i helgene plager man seg selv tilsvarende i ukedagene...

Men det er jo kjekt å ha noe å se frem til ;)

A

Atle Kristiansen

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Problemet med helgerøyking er at det tar endel dager å få nikotinsuget ut av kroppen, så ved å bare røkye i helgene plager man seg selv tilsvarende i ukedagene...

Men det er jo kjekt å ha noe å se frem til ;)
Nettopp.

Topp Bunn