Ser kult ut det oppsettet dit hel :)
03.04.2010 #42 H Hornlyd Musikkglad Ble medlem 01.04.2005 Innlegg 20.549 Antall liker 12.361 Torget vurderinger 10 RoDa skrev: Ser flott ut, hel! Men den Mingen skjærer ut blant de sorte boksene, godt å få AN på plass igjen tror jeg, R Klikk for å utvide... Ser frem til det. AN er litt glattere, snillere, mer oppløst i toppen mens Mingen har litt ekstra bass. Jeg skal også høre hva upgrade kan gjøre på "tweaking fronten". En ting som skal fjernes er flatkabelen inni. 65finger skrev: Ser kult ut det oppsettet dit hel Klikk for å utvide... Takker. Begynner å bli fornøyd
RoDa skrev: Ser flott ut, hel! Men den Mingen skjærer ut blant de sorte boksene, godt å få AN på plass igjen tror jeg, R Klikk for å utvide... Ser frem til det. AN er litt glattere, snillere, mer oppløst i toppen mens Mingen har litt ekstra bass. Jeg skal også høre hva upgrade kan gjøre på "tweaking fronten". En ting som skal fjernes er flatkabelen inni. 65finger skrev: Ser kult ut det oppsettet dit hel Klikk for å utvide... Takker. Begynner å bli fornøyd