Heia Danmark!

olisn

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
729
Antall liker
739
Sted
Larvik
Torget vurderinger
8
Godt gjort av de (rød)hvite å kjøre de nederlandske favorittene i kne. Mye bra spill så langt! Dynamitten er ikke død.

Ole G
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
7.996
Antall liker
4.184
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Det holdt nesten i kveld. Stor stemning her i Danmark på utestedet vi satt i kveld.
 
Topp Bunn