Heh, heh. Publisert igjen...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Sterke meninger i dag:

http://www.dagbladet.no/sterkemeninger

Paralymparkering 2
Skrevet av Blind lemon Jefferson, 19.10.2007

Når det gjelder hvem som skal parkere hvor under paralympics: Av sikkerhetsmessige årsaker kan det være lurt at de blinde parkerer først. Om dette betyr at de får plassene nærmest inngangen vet jeg ikke. Det gjør ikke de heller.
CD-Ønske: Blind Willie McTell - Statesboro blues

Og jeg får en velfortjent CD i posten. ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Har bare fått en CD fra Dagbla' jeg, og det er lenge siden. Er vel på tide å sende inn noe igjen. ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kjære bilister
Skrevet av Maik Tais'n sykkelpendler og mosjonist, 01.10.2006

Det nærmer seg sesongslutt, og fortsatt sliter mange av dere med de mest grunnleggende ting.. Dere har vikeplikt for syklister fra høyre. Dere har vikeplikt for syklister når dere skal inn på forkjørsvei. Dere har vikeplikt for syklister når dere rygger. Sykkelfeltet er ikke en parkeringsplass. Hvis du er så tett i pappen at du fortsatt sliter med dette: Sveiv ned vinduet, så jeg får gitt deg en ørefik uten å fylle bilen din med glassbiter.
CD-Ønske: Kraftwerk, Tour de France

Dette var den forrige gangen... Ganske fornøyd bortsett fra en liten detalj. Det skulle vært sykkelpendler og mosjonsbokser.

Det er en til. Skal se om jeg finner den og.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Der var'n gitt...

Til Optimist II
Skrevet av Ford Prefect, 10.03.2006

Jenta di sa hun ville se ditt hode på en stake. Behold buksa på hvis du ikke er så absurd elastisk i overkroppen at du fikser makeupsexen selv.
CD-Ønske: Mos Def - The new danger

;D

Topp Bunn