Hegnar er blitt voldtatt!

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
495
Sted
Bergen
Morsom javel, hadde passet i en russeavis kanskje.

3

322_911

Gjest
Du ser ikke ut til å inneha en original tanke, språkføringen er mildt sagt dårlig, og innholdet er ikke bare mangelfullt - det er meldt savnet. F- Trygve.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.738
Torget vurderinger
4
Klarte ikke finne ut om det var ironi eller faktisk tilfelle.
Synes det var en mildt sagt dårlig reportasje/innlegg/journalistikk eller hva f... man skal kalle noe sånt.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.626
Torget vurderinger
0
Skal man nå bli voldtatt er jo ikke Marianne Aulie de værste man kan bli voldtatt av ! ;D ;D

Heller det enn å kjøpe et av bildene hennes, de er i allefall ikke i min smak !

Ramses

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.02.2007
Antall liker
22
Jeg synes dette var direkte smakløst av Hegnar, men har man munndiare og en penn
som er uten styring må det før eller siden komme noen tanketomme meninger som det-
te også.
Jeg mener det Hegnar her har prestert er en hån mot Aulie.
Han beviser bare med dette at han er i samme divisjon som Aulie når det gjelder
klovnestreker.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Totalt smakløst og patetisk av Hegnar, der sank han kraftig i anseelse, hva prøver han egentlig å si? Jeg tolker det som om : om du har opplevd overgrep så hold kjeft, ingen tror deg likevel, spesielt ikke om du er pen og fremstår som en smule lettsindig.

Ramses

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.02.2007
Antall liker
22
Aulie har selvfølgelig driti på draget, og selv om dette fra Hegnars side er ironisk ment,
og ikke risikerer noe med lederen sin så lenge Aulie ikke gjør det, synes jeg en ansvarlig
redaktør (er ikke Hegnar det fremdeles da?) bør holde seg for god for slike skriverier.

Topp Bunn