|
janix skrev:Oppgraderingspøkelset forteller meg at denne forforsterkeren er en god ting å kjøpe. Noen som har formeninger og gjerne noe positivt å si om dette produktet?
Hvis en liker tynn og steril lyd så er kanskje Hegel det rette :-\RJEL skrev:ååå, fortell....
Har tidligere hatt både P4A og P4A mkII som jeg opplevde som bredt og nøytralt, noe jeg likte veldig godt, men hadde ingenting å direkte sammenligne med.motoren skrev:Hvis en liker tynn og steril lyd så er kanskje Hegel det rette :-\RJEL skrev:ååå, fortell....
mvh
motoren skrev:Hvis en liker tynn og steril lyd så er kanskje Hegel det rette :-\RJEL skrev:ååå, fortell....
mvh
[/quote
Jeg liker heller ikke tynn og steril lyd ;D
janix skrev:Hehe...finnleon. Håper du er fornøyd iallefall. ;D
[/quote
Fornøyd ? Ja, kjempefornøyd.
P30 + H30 låter verken sterilt eller tynt.
Her er det fylde, organisk og en smule varme i lyden.
Mulig tidligere modeller var tynn og steril, men det vet jeg ikke noe om.
Mvh
Høres jo rett og slett deilig ut - gratulererjanix skrev:Kjøpt og betalt, men Hegel har sommerferie til mot slutten av denne måneden.
Får låne et demo produkt i mellomtiden.![]()
Takk, må jeg jo si.nudiebear skrev:Høres jo rett og slett deilig ut - gratulererjanix skrev:Kjøpt og betalt, men Hegel har sommerferie til mot slutten av denne måneden.
Får låne et demo produkt i mellomtiden.![]()
![]()
Har vært inne på tanken, så ser ikke bort i fra det. Det er en modningsprosess som krever både tid og penger mest av alt.Ketil skrev:Nå ble jeg nesten misunnelig her. Har du planer om å gå for den (de) tilhørende H30 effekten(e) etterhvert også?
Jeg har forstått det slik at den lydfilosofien som hegelianerne ble kjent for med de første produktene sine ikke er representativt for dagens modeller. De har visst fått mer kjøtt på beinet i forhold til de første seriene har jeg lest her på sentralen, og jeg tror ikke folk lyver om denslags. Det er jo lett å etterprøve for de som gidder. Derfor tror jeg ikke denne kritikken skal stå uimotsagt uten nyanser, for alt er ikke slik det engang var.motoren skrev:Hvis en liker tynn og steril lyd så er kanskje Hegel det rette :-\RJEL skrev:ååå, fortell....
mvh
Du vinner ikke 12 rette på tippinga. ;Dlovemusikk skrev:HEGEL VAR DET BESTE JEG HADDE I HUS...
På film, er det INGEN over tipper jeg..sinnsykt bra.
P4A og H2A som jeg hadde, men må skryte over P4A![]()
Prøvd Hegel for og effekt på film?bjornh skrev:Du vinner ikke 12 rette på tippinga. ;Dlovemusikk skrev:HEGEL VAR DET BESTE JEG HADDE I HUS...
På film, er det INGEN over tipper jeg..sinnsykt bra.
P4A og H2A som jeg hadde, men må skryte over P4A![]()
janix skrev:Kanskje at det ikke betyr så mye lydmessig, men sendte en mail til Hegel med spørsmål om hvorfor de bruker "standard" RCA sokler på P30 istedenfor noe mer vakkert å se på som f.eks. WBT. Spurte også om det er noen vits i oppgradering hvis mulig.
Håper selvfølgelig på fornuftig svar slik at frustrasjonen slipper.
Som sagt er de på ferie hvilket jeg også fikk automatsvar om på engelsk.