Hegel lanserer H390

Hvert år lanserer Hegel et nytt produkt på High-End messen i München. I år har turen kommet til H390!

Hegel kaller H390 for Robin Hood. Dette er ikke en H590, men H390 stjeler mye av nyvinningene, ytelsen og funksjonaliteten fra sin storebror, og tilbyr det i en pakke med lavere pris.

Hegel H390 er klar for levering i slutten av august. Den kan bestilles nå mot et depositum. Kontakt oss i så fall på nettbutikk@soundgarden.no

Trykk her for å lese mer om nye Hegel H390

Mvh
Soundgarden

H390_1 (2).jpg
H390_2 (2).jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Audior

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.01.2006
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Nesten samme spek med bare litt færre watt til halve prisen, da må jo kvaliteten på pre-delen også ha blitt barbert ganske merkbart ?

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Antall liker
309
Torget vurderinger
1
Når det gjelder Robin Hood, så syns jeg ikke at en ny forsterker til 48 995 minner meg om å "ta fra de rike og gi til de fattige".

Dharmabum

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.03.2010
Antall liker
1.805
Torget vurderinger
14
Må si jeg likte lyden av kef R11 og H390 veldig godt på årets high end messe, kan ikke tenke meg en bedre måte å svi av 100k på Hi Fi faktisk, lyd til å leve med til en overkommelig pris. Anbefales.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
12.117
Torget vurderinger
2
Målingene The Audio Critic gjorde på KEF R5 det noe av de peneste og riktigste jeg , og Colloms , har sett noen gang. Er R11 i samme stil bør det låte bra også . Her er det mer enn gullører som står bak resultatet, KEF har plassert seg høyt opp på lista over «de må høres»

Informasjon om bruker

Soundgarden
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
246
Link til alle artikler
109
Soundgarden sine annonser
Bransjenyheter
Rega ND9 Boron – ny referanse innen Moving Magnet-pickup

Rega ND9 Boron – ny referanse innen Moving Magnet-pickup

• 0
Rega har lansert ND9 Boron som sin nye toppmodell blant MM-pickuper. Med denne modellen har Rega satt en ny standard for hva som er mulig å få til innen Moving Magnet-teknologi. ND9 benytter en...
Fortsett
Bransjenyheter
15% på Electrocompaniet hos Soundgarden!

15% på Electrocompaniet hos Soundgarden!

• 0
Vi kjører for tiden et svært godt tilbud på Electrocompaniet, med 15 % rabatt. Dette er en fin anledning til å sikre seg produkter fra en av Norges mest anerkjente hi-fi-produsenter. Kampanjen...
Fortsett
Bransjenyheter
Monitor Audio Silver 7G – Limited Edition

Monitor Audio Silver 7G – Limited Edition

• 0
Monitor Audio feirer Silver-serien med en eksklusiv Limited Edition-utgave av Silver 100 7G og Silver 300 7G. Hver høyttaler er individuelt nummerert, kommer i Carbon Black Metallic finish og er...
Fortsett
Bransjenyheter
Bytt til nytt Electrocompaniet

Bytt til nytt Electrocompaniet

• 0
Drømmer du om Electrocompaniet? Bytt inn ditt gamle utstyr og spar minst 15% på Electrocompaniet Nå kan du få legendarisk norskprodusert Hi-Fi i stua, til en helt unik pris! Bytt inn ditt gamle...
Fortsett
Bransjenyheter
System Audio Silverback 5.2 DS – nå tilgjengelig

System Audio Silverback 5.2 DS – nå tilgjengelig

• 0
System Audio har lansert en oppdatert versjon av sin trådløse Silverback 5.2. Den nye DS-utgaven (Digital Stream) kommer med et nyutviklet digitalt filter som skal gi bedre fasekontroll, mer...
Fortsett
Bransjenyheter
Gjør messekupp!

Gjør messekupp!

• 1
Hi-Fi messen går av stabelen på Forus 12.–13. september. I linken finner du noen eksempler på helgens messekupp – og har du andre ønsker, er det bare å ta kontakt. Vi hjelper deg gjerne med et...
Fortsett
Topp Bunn