Heftig riaa..!

lassemann

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.05.2007
Innlegg
2.947
Antall liker
4.610
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Audio Experience fra Hong Kong er ikke noe typisk "kinamikk".. Firmaet lever i beste velgående og deres super-riaa er det bare å ta av seg hatten for :eek: 33 kg og i rene monotrinn ;D

http://www.ys-audio.com/ys-audio_eng.htm

mvh
lassemann
 

Vedlegg

Rubyred

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.09.2010
Innlegg
950
Antall liker
1.468
Sted
Fredrikstad
Litt flere bilder. Skal du kjøpe ny Phono Pre lassemann? :)


















God helg til The Lassemanns!


/Ruby :)
 

lassemann

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.05.2007
Innlegg
2.947
Antall liker
4.610
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Morsomt at du fikk kjørt opp bildene Ruby :)

Kjøpe en slik på dette nivået er nok heller urealistisk både plassmessig og økonomisk.. Men deres mindre modeller kan jo friste ;)

mvh
lassemann
 

Rubyred

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.09.2010
Innlegg
950
Antall liker
1.468
Sted
Fredrikstad
lassemann skrev:
Morsomt at du fikk kjørt opp bildene Ruby :)

Kjøpe en slik på dette nivået er nok heller urealistisk både plassmessig og økonomisk.. Men deres mindre modeller kan jo friste ;)

mvh
lassemann
Bildene dine var litt små, så jeg tok meg den frihet å laste inn litt større bilder.

Er ikke MI 14 bra nok??? :eek:


/Ruby
 

lassemann

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.05.2007
Innlegg
2.947
Antall liker
4.610
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Rubyred skrev:
lassemann skrev:
Morsomt at du fikk kjørt opp bildene Ruby :)

Kjøpe en slik på dette nivået er nok heller urealistisk både plassmessig og økonomisk.. Men deres mindre modeller kan jo friste ;)

mvh
lassemann
Bildene dine var litt små, så jeg tok meg den frihet å laste inn litt større bilder.

Er ikke MI 14 bra nok??? :eek:


/Ruby
Mi 14 er bra den.. Blir nok her en stund den tror jeg ;)

mvh
lassemann
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Har noe hørt denne komboen ? Vekt og pris er ingen garanti for god lyd.

Har eid en pre ifra merket for 8-9 år siden. Bra valuta til pengene helt klart, men konstruktøren var notorisk treg og lite flink til å kommunisere... :(
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.935
Antall liker
38.952
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Spennende produkter dem har,kunne vært moro å prøvd en av dem rimeligere riaaene,fine priser :)

noen som har prøvd noe av AE?


mvh
 

lassemann

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.05.2007
Innlegg
2.947
Antall liker
4.610
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
1
motoren skrev:
Spennende produkter dem har,kunne vært moro å prøvd en av dem rimeligere riaaene,fine priser :)

noen som har prøvd noe av AE?


mvh
Hei!

Jeg har siden 2007 eid en enkel preamp fra YS-Audio, Symphonic Plus. Rett fra esken er det ikke noe direkte å rope hurra for egentlig. Men designet er veldig bra og enkelt å forstå selv for en uinvidd som meg. Med gode rør, bytte av kopplingskondensatorer, intern kabling og noen dioder spiller min nå veldig bra synes jeg. Kommer til å stå lenge i anlegget dette smykket her.. ;)

Edit; Er heller ikke i det minste tvil om at f.eks deres riaa Concerto Plus er veldig god med noen små mods.. Priaen på 550 dollar er det iaf ingen ting å si på..

mvh
lassemann
 

Vedlegg

monolake

Medlem
Ble medlem
25.01.2012
Innlegg
24
Antall liker
0
Hej nu ved jeg godt det er lidt off topic, men jeg kan anbefale en riaa som jeg selv kører med fra Thorhauge audio, det er hans riaa den spiller med et utrolig rolig lydbillede lidt varm lp lyd gør vel ikke noget håber jeg.

Plus Steen Thorhauge har en super god service riaa kører med mullard rør, dejlig lyd uden så meget pjat, hvis du skal køre med low output mc pickup skal der så en af hans stepup trafo.

Prismæssigt koster hans riaa cirka 8000 kroner og 4500 kroner for hans stepup trafo der er batteri drift på den.
 
Topp Bunn