Heftig riaa

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.737
Antall liker
21.603
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Aj. Den drar det samme fra nettet som alle effektorsterkerne mine gjør til sammen på tomgang.
Men kul da. Én til «alt».
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.737
Antall liker
21.603
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Ja, men boksen har en Low Gain- mulighet (-10 dB) så det blir i praksis to.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.737
Antall liker
21.603
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Well. Jeg fant det jeg refererte til i brukermanualen.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.737
Antall liker
21.603
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Sant nok, men det har blitt mindre vanlig. Mer interessant med uavhengige testrapporter egentlig.
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.510
Antall liker
7.540
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Han som har lager den er en tidligere mangeårig Marantz direktør som ville virkeligjøre sine drømmer om en riaa laget på den måten han selv mener den skal være, mottagelsen i hifi pressen er av en slik karakter at jeg fant det greit og dele det her.
 

svart-hvitt

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.01.2015
Innlegg
6.377
Antall liker
4.024
Torget vurderinger
0
Han som har lager den er en tidligere mangeårig Marantz direktør som ville virkeligjøre sine drømmer om en riaa laget på den måten han selv mener den skal være, mottagelsen i hifi pressen er av en slik karakter at jeg fant det greit og dele det her.
For meg er det likevel uklart hva denne bringer, som andre ikke har. Phono er gammel teknologi og spesifikasjoner/målinger er minimum av hva man må kommunisere for å vise hva det nye bringer i forhold til det gamle.

Accuphase - som allerede har etablert tillit i markedet - er sånn sett et greit eksempel på hva man minimum bør presentere av spesifikasjoner som en nykommer:

 

svart-hvitt

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.01.2015
Innlegg
6.377
Antall liker
4.024
Torget vurderinger
0
Sant nok, men det har blitt mindre vanlig. Mer interessant med uavhengige testrapporter egentlig.
Uavhengige lytterapporter og målinger er nok det beste, men det er et rødt flagg når dyre bokser ikke oppgir relevante spesifikasjoner i manualen. Spesielt når de dyre boksene kommer fra et nytt selskap.
 
Topp Bunn