Headset fra B&W.

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
501
Torget vurderinger
14
Hodetelefoner er altid artig synest eg og bruker vel egentlig dei vel så mykje som hoved høyttalerne,så derfor blir ein altid litt nysgjerrig når det er nye ting på vei.

Noken som har fleire opplysninger om denne:
http://www.bowers-wilkins.com/display.aspx?infid=4534

Når den kjem på markedet o.s.v

TAF

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Nå tar de steget helt inn i mp3-verdenen tenkte jeg da jeg leste overskriften. Og det stemte jo ganske godt, men med stil ser det ut som. Dette er også interessant for meg, i og med at min bror for tiden vurderer hodetelefoner til både hjemme og Cowon. Dette ser jo ut som en sterk konkurrent hvis prisen er riktig, og lyden er såpass som den burde være når B&W lager et slik produkt. Tviler ikke på at dette kan holde mål, men hva koster herligheten?

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
2.501
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Nye hodetelefoner kan være spennende, men ikke i dette tilfellet synes jeg.
De er nok for pene til å spille bra! ;D

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
baluba skrev:
Nå tar de steget helt inn i mp3-verdenen tenkte jeg da jeg leste overskriften. Og det stemte jo ganske godt, men med stil ser det ut som. Dette er også interessant for meg, i og med at min bror for tiden vurderer hodetelefoner til både hjemme og Cowon. Dette ser jo ut som en sterk konkurrent hvis prisen er riktig, og lyden er såpass som den burde være når B&W lager et slik produkt. Tviler ikke på at dette kan holde mål, men hva koster herligheten?
Det tror faktisk jeg også, sjøl om det ikke er noen selvfølge at en høyttalerprodusent nødvendigvis skal produsere topp headset's...eller????

;D mvh. VilhelmW

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
VilhelmW skrev:
baluba skrev:
Det tror faktisk jeg også, sjøl om det ikke er noen selvfølge at en høyttalerprodusent nødvendigvis skal produsere topp headset's...eller????

;D mvh. VilhelmW
Nope, det er ingen selvfølge. I alle fall ikke fra B&W :p
Men det er lov å håpe...

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Rundt to store, altså. Da bør de være gode hvis ikke B&W skal poope på leggen.

larsggu

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.07.2007
Antall liker
21
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Noen som har sette noe til disse her til lands? Hifiklubben har vel agenturet, men ikke noe P5 å se på websidene deres i hvert fall. De kan bestilles for $299 på store.apple.com, men headset er noe man må prøve på sitt eget hode før kjøp.

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Antall liker
1.965
Sted
Phobos
Jeg mistet interessen når jeg så overskriften: iPod & MP3 Headphones. For det er jo to av de tingene det er mye av her i huset...
Det sier jo litt om hvilket segment de sikter seg inn på. De så forøvrig ukomfortable ut. Tenker svette slitne ører med en gang.

Sonus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2004
Antall liker
1
De er nevnt i den nye HFK katalogen til 2499.- (iirc) og har fått beskjed om at de skal være i butikken ca medio Mai.

flippin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.03.2010
Antall liker
164
Torget vurderinger
1
Noen som har prøvd de nå?

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
marsboer skrev:
Jeg mistet interessen når jeg så overskriften: iPod & MP3 Headphones. For det er jo to av de tingene det er mye av her i huset...
Det sier jo litt om hvilket segment de sikter seg inn på. De så forøvrig ukomfortable ut. Tenker svette slitne ører med en gang.
Jeg mistenker at dette er gjort for å gi B&W en bredere kundebase til P5, men jeg har fremdeles ikke hørt de. Prisen vil ligge på 2.498, og ytelsen må i så fall ligge på nivå med tilsvarende alternativer.

(Jeg jobber deltid på HFK i Trondheim, så det er sagt.)

Gleder meg til å prøve de, men overlater til andre å felle dom.

Topp Bunn