hdmi/dvi kabler

Mt

Fersking
Ble medlem
31.03.2005
Innlegg
4
Antall liker
0
Hei. har qpvision 37"lcd med dvi inngang, og har nettopp anskaffet meg en brukt denon dvd 3910 spiller, som har både hdmi og dvi ut.

noen forslag ang hvilken kabel jeg bør velge?

Er ikke ute etter supeduperultrakabel, men en fornuftig kabel, som gjør jobben sin.

forslag, forslag... :)
 

eyvind

Medlem
Ble medlem
03.08.2004
Innlegg
17
Antall liker
0
Forskjellen er at HDMI overfører lyd i tillegg til bilde.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hei. har qpvision 37"lcd med dvi inngang, og har nettopp anskaffet meg en brukt denon dvd 3910 spiller, som har både hdmi og dvi ut.

noen forslag ang hvilken kabel jeg bør velge?

Er ikke ute etter supeduperultrakabel, men en fornuftig kabel, som gjør jobben sin.

forslag, forslag... :)
Jeg har brukt 12 meter Supra's DVI-DVI mellom min DVD og min prosjektor, er veldig fornøyd med den, både billig og med veldig bra bilde (ift etpar andre jeg har prøvd).
Må være forsiktig å ikke bøye den mye rundt pluggen dog, men det kan godt gjelde andre DVI-kabler også..

Mvh Vidar P
 
T

theStig

Gjest
Det blir ett fett. HDMI har lyd i tillegg til bilde, det er hele forskjellen. Kabler med DVI i begge ender er som regel mye billigere enn samme kabelen med en HDMI plugg i den ene enden.... forstå det den som vil.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.927
Antall liker
8.239
Torget vurderinger
1
Supra. Ikke uvettes dyrt, men gjør det den skal. Mener jeg. Alternativt har vel Monster også gode alternativ. Uansett HDMI/DVI pluss overganger.

Mvh. Bjørn
 
Topp Bunn