HD opptaker med brennermulighet?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
Hei
Finnes det en løs HD opptaker med brennermulighet /avspiller og med digital lydutgang?
Kunne tenkt meg noe slikt å koblet til min digital sat. tuner. for opptak.
Kom gjerne med forslag/linker
Mvh Jan I

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
Hei
Takker for svar Aubi
Ja jeg er klar over at jeg beskriver en PC, men jeg mener at jeg har vært bort i "brunevarer" som kunne dette. Dog vet jeg ikke om alt det jeg er ute etter finnes på dette.
Det er derfor jeg ønsker litt innspill i denne forbindelsen
Ønsker en HD opptaker med timer,slik at jeg kan ta opp interesante programmer fra TV
Er det forresten noen som har oversikt over hvilke Force sat. tunere som har innebygde HDere?
Mvh Jan I

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
Ja der var nettopp en slik sak Gjestemedlem :) :) :)
Men er det ikke andre enn phillips ( har dårlig erfaring/er med phillips)
Mvh Jan I

A

Aubi

Gjest
Hard disc opptakerne har ikke digital lydinngang. Det betyr at du må overføre lyden analogt fra Satelitttuneren til opptakeren. Da er slaget tapt i mine øyne.

G

Gjestemedlem

Gjest
Hva med en Dreambox da? Dette er en satelittuner som har innebygget harddisk og digital ut. Den kjører linux og har også en USB utgang slik at du skal kunne koble på en DVD brenner og installere et brenneprogram til den. Du kan også aksessere den fra PCen sin og bruke denne til å brenne filmer med. Mange andre fine muligheter på denne også, som f.eks. muligheten til å sette opp disse i nettverk med dine venner som også har bokser slik at alle kan kjøpe hvert sitt dekoderkort til forskjellige kanaler og alle i nettverket kan bruke alle kortene. :)

http://www.dream-multimedia-tv.de/

Topp Bunn