Gratulerer med interessant høyttalerkjøp.
Takk for det blues. Du er hjertelig velkommen til å ta en turGratulerer med interessant høyttalerkjøp.
Det er vel på mange måter en "voksen" høyttaler, dvs sivilisert men gøyal. Selv om du blir 29 i dag tror jeg at du hadde kledd denOi. Her har jeg ikke fulgt med. Gratulerer med flotte høyttalere. Jeg har vært hemmelig forelsket i sånne en stund. Ikke hørt, men alt tyder på at jeg vil like dem.![]()
Jo, takk. Har trua. Spent på hva rør vil gjøre på de. Blir liksom å starte på nytt..Grattis med barske høyttalere! De spilte jo fint på Hortenmessa både i fjor og i år, men blir spennende å lese litt om hvordan de oppleves i "daglig" bruk.
Ja.Det er vel på mange måter en "voksen" høyttaler, dvs sivilisert men gøyal. Selv om du blir 29 i dag tror jeg at du hadde kledd denOi. Her har jeg ikke fulgt med. Gratulerer med flotte høyttalere. Jeg har vært hemmelig forelsket i sånne en stund. Ikke hørt, men alt tyder på at jeg vil like dem.![]()
![]()
Takk for det TT. Er noe av det mer siviliserte som har stått her, men jeg trives. Kanskje en begynner å bli gammal?Gratulerer med nye høyttalere!
Samma her...koser meg med musikken best alene
Klart du er introvert.....når jeg sammenligninger med en bergenser i halvfylla@Bergfinn, jeg er så enig med deg. For meg er hobby avkobling, mindre stress, nytelse. Og mye alenetid. Noe jeg setter stor pris på. Karmana sier at jeg er introvert, men det er like mye at jeg koser meg med musikken best alene.
Vis vedlegget 513190
Det roer seg nå med jobb og alt. 14 nov drar jeg til Etiopia. Men når jeg kommer hjem kommer jeg på besøk Bergfinn![]()
Helt enig Ove, for meg er lytting en egotripp som jeg ikke vil deleJeg å trives best med og lytte alene til musikk,Linda bare klager om gitarsoloer og at det er for høyt!
O
The man from Utopia!?Da er det helg etter over 80 timer jobb denne uka.. Skal bli godt med ferie om et par uker. En liten tur til Afrika.. Det fine er at en har "nytt" anlegg når en har mulighet til å slappe av litt foran anlegget. Hanket inn litt "voksen - pop", har ikke fått det til før med herremannen, men gir det et nytt forsøk
Er i tankeboksen ifht vinyl om dagen. Tre alternativer. Gi f, selge 700 plater og kose seg med det jeg har av musikk, ta det kuli og spille litt på det jeg har... Eller gå ALL in og satse litt.. Som alltid, work in progress.. En blir ikke utlært, på noe.. Jobbe jevnt og trutt..![]()
Hadde man ikke visst bedre, kunne man jo trodd at bildet her er av deg etter en 80-timers uke ...Du har så inderlig rett mister PowerPoint. Er sliten etter en lang høst med tidvis altfor mye jobb. Og en får neppe noen medalje for innsatsen heller..
Ikveld blir det tur til Oslo med Dragen og min mor. Siden jeg er så mye borte har jeg invitert de på noe jeg liker godt, teater. Med en tante som har spilt på Nasjonal teateret, og med på produksjoner på fjernsyns teateret, var det perioder hvor en ofte frekventerte teaterets saler. Hver gang jeg er der tenker jeg at jeg skulle vært der mye mer. Sånn det er med noen magiske konserter, forskjellen er at teater stort sett leverer hver gang..
Ikveld skal vi se denne karen.. I et klassisk stykke.
Vis vedlegget 513961
https://www.detnorsketeatret.no/fra...AAo8wcY4ogAFo9g7azeCF5U31klelEiBoCTP8QAvD_BwE
Kombinert med et bedre måltid mat tror jeg dette blir rent så bra. Og Keith Jarret? Ikke ille det heller.. God lørdag![]()
Klasse A? Har hatt det de sju siste årene..Klasse A transistor amp gutten,klasse A
O
Ny og lavere stol er rekvirert, du hadde helt rett, lydbilde ble mye riktigere i lavere høyde.Min anbefaling HC:Alternativ 2. En ting ad gangen er ofte lurt. Finsliper du overgang mellom Ø og sub og får en ny lyttestol får du lyd som er ytterst få forunt. Når det er på plass tror jeg en kuzma hadde passet i oppsettet.
God tur til Afrika. Ser frem til masse bilder.
Kanatus, her er en snill og inviterer til samling.. Så får en tyn..Hadde man ikke visst bedre, kunne man jo trodd at bildet her er av deg etter en 80-timers uke ...Du har så inderlig rett mister PowerPoint. Er sliten etter en lang høst med tidvis altfor mye jobb. Og en får neppe noen medalje for innsatsen heller..
Ikveld blir det tur til Oslo med Dragen og min mor. Siden jeg er så mye borte har jeg invitert de på noe jeg liker godt, teater. Med en tante som har spilt på Nasjonal teateret, og med på produksjoner på fjernsyns teateret, var det perioder hvor en ofte frekventerte teaterets saler. Hver gang jeg er der tenker jeg at jeg skulle vært der mye mer. Sånn det er med noen magiske konserter, forskjellen er at teater stort sett leverer hver gang..
Ikveld skal vi se denne karen.. I et klassisk stykke.
Vis vedlegget 513961
https://www.detnorsketeatret.no/fra...AAo8wcY4ogAFo9g7azeCF5U31klelEiBoCTP8QAvD_BwE
Kombinert med et bedre måltid mat tror jeg dette blir rent så bra. Og Keith Jarret? Ikke ille det heller.. God lørdag![]()
![]()
Det er vel mer riktig å si at Etiopia var helt konge. Konge, keiser og den tilbakevendte Gud (Jah) for rastafariene. Her snakker vi om et solid kindereggNy og lavere stol er rekvirert, du hadde helt rett, lydbilde ble mye riktigere i lavere høyde.Min anbefaling HC:Alternativ 2. En ting ad gangen er ofte lurt. Finsliper du overgang mellom Ø og sub og får en ny lyttestol får du lyd som er ytterst få forunt. Når det er på plass tror jeg en kuzma hadde passet i oppsettet.
God tur til Afrika. Ser frem til masse bilder.
Kuzma er lekre, dyrt dog..
Etiopia blir helt konge. Må bare få tatt gul-feber sprøyte.. Og for en som hater sprøyter..![]()
Var myntet på deg ja,du har jo rørnevroserKlasse A? Har hatt det de sju siste årene..Klasse A transistor amp gutten,klasse A
O. Transistor er helt greit, har det og.. Hvis det i det hele tatt var myntet på meg?
![]()
De fleste som har et anlegg med ti rør + får gjerne litt nevroser. Kyllingene som driver med et par rør i riaa evt dac kan neppe kalles rør brukereVar myntet på deg ja,du har jo rørnevroserKlasse A? Har hatt det de sju siste årene..Klasse A transistor amp gutten,klasse A
O. Transistor er helt greit, har det og.. Hvis det i det hele tatt var myntet på meg?
![]()
O
Sant nok,men jeg sover godt om natten å kan skru på anlegget uten og ha angst for at noe skal smelleDe fleste som har et anlegg med ti rør + får gjerne litt nevroser. Kyllingene som driver med et par rør i riaa evt dac kan neppe kalles rør brukereVar myntet på deg ja,du har jo rørnevroserKlasse A? Har hatt det de sju siste årene..Klasse A transistor amp gutten,klasse A
![]()
O![]()