Snublet over denne i dag, og jeg har ikke funnet at det finnes noen andre tråder om den så da tar jeg sjansen på å starte en:
artoflistening.harman.com
Verdt å merke seg fra et norsk perspektiv er at det er to norske innspillinger: Ola Geilo (bor riktignok i USA, men født og oppvokst på Skui) og Marianne Thorsen med Trondheimssolistene. Ikke overraskende kommer begge fra 2L. (For alt jeg vet kan det være noen fra Rainbow Studio også, men jeg ser ikke det ved første blikk)
Exclusive Selection of HARMAN’s Acoustical Experts Reference Songs for Sound Quality Testing
Free Selection of the perfect Tracks to discriminate and rate Sound Quality Attributes of Audio Systems and overall Sound Quality – at Home, in the Car, or on the Go

Verdt å merke seg fra et norsk perspektiv er at det er to norske innspillinger: Ola Geilo (bor riktignok i USA, men født og oppvokst på Skui) og Marianne Thorsen med Trondheimssolistene. Ikke overraskende kommer begge fra 2L. (For alt jeg vet kan det være noen fra Rainbow Studio også, men jeg ser ikke det ved første blikk)