Harald Are Lund fyller seksti år på søndag

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Gratulerer med dagen 8)

Jeg lytter ikke fast til Harald Are Lund, men hver gang jeg setter på radioen, blir jeg aldri skuffet. Hans programmer er alltid et overflødighetshorn av musikk i alle sjangrer. Han har en ekte radiostemme.

Dagen feires i morgen (lørdag 7. oktober) på Blå.

På søndag skal jeg spille Captain Beefheart.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Synd han holder til i Jallakanalen P3.

"P3-veteran Harald Are Lund mener vi i praksis må snakke om to P3-kanaler;
én kanal på dagtid og en annen om kvelden. Lund ser frem til at vi en gang
i tiden kan få en rendyrket musikk-kanal, "uten humortilbud og samlivsprogrammer"."

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.722
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Alltid interessant å høre en HAL sending. Synd det er så få så genuint og dedikerte musikk interesserte personer i de musikalske mediene som han.
Går dessverre så alt for lang tid mellom hver gang jeg får tid til å lytte til et av programmene hans

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Antall liker
13
Synd han holder til i Jalla kanalen P3.

"P3-veteran Harald Are Lund mener vi i praksis må snakke om to P3-kanaler;
én kanal på dagtid og en annen om kvelden. Lund ser frem til at vi en gang
i tiden kan få en rendyrket musikk-kanal, "uten humortilbud og samlivsprogrammer"."
Men radioresepsjonen er bra da! ;D

K

kiwi

Gjest
Når på døgnet og vilken dager er han på luften da? hører mye på radio men nesten aldri på p3 ;)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Klarer ikke helt å se jalla-stempelet rettferdiggjort for P3; synes det er en drivende god kanal, kun overgått av P2 for min del.. men de fyller jo to forskjellige musikalske nisjer da.

Mvh Vidar P

K

kbwh

Gjest
Selv driver jeg og migrerer fra P2 til Alltid Klassisk. Alderen tynger.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Selv driver jeg og migrerer fra P2 til Alltid Klassisk. Alderen tynger.
For å få inn Alltid Klassisk må jeg ha DAB-radio i Kristiansund... for det første så nekter jeg å forholde meg til et slikt møkkaformat, for det andre så nekter NRK å forholde seg til meg, da det ikke er dekning så langt ut i periferien som på Møre-kysten.. :D

Mvh Vidar P

K

kbwh

Gjest
Webradio? Forøvrig trodde jeg at en 8000T var en eterstøvsuger som klarte seg med signalet fra Tryvann der uti havgapet.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Webradio? Forøvrig trodde jeg at en 8000T var en eterstøvsuger som klarte seg med signalet fra Tryvann der uti havgapet.
Kan høre på web-radio, men det er langt fra hjemmekontoret til stua.. må ha mer watt i pc-lyden da :)
8000T er super, har aldri hatt noen bedre radio. Jeg har en Magnum Dynalab antenne, men den suger ikke opp Tryvann dessverre ;)

Mvh Vidar P

K

kbwh

Gjest
Det er vel for mye forlangt ja 8)
I en annen tråd, en annen gang, skal jeg finne ut om en sånn skvisboks kan spille webradio.

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
428
Sted
Friedrichstadt
HAL har vært en radiohelt siden jeg hørte på "Musikk under stjernene" på 1980-tallet :)

Topp Bunn