Har du hørt Triangle Cello.

Ukuns

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2002
Antall liker
1
Heisann.
Så på forsiden at det var lyttekveld hos Fryd Hifi med bla. Triangle Cello høyttalere. Jeg har lyttet til disse hos Hallvard Rosland på Norsk Hifi Center, og dette er en opplevelse. Har du ikke hørt dem og har sansen for god lyd så vil jeg anbefale deg å lytte litt til disse. Etter mine ører var dette vanvittig gode høyttalere. De formidler det meste av musikk slik at du får lyst å hente fram hele platesamlingen og starte fra en ende. Det kan bli laaange netter. :D

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Antall liker
1
Ja, jeg har hørt Triangle Cello. Virkelig lekre greier, både lyd og utseende. Dessverre litt dyre for meg.
Jeg har nå konsentrert meg om Triangle Genese Quartet til under halve prisen. Ikke dårlige greier dette, nei.
Faktisk så bra at jeg har bestemt meg for for disse.
Kanskje Quartet dukker opp hos Fryd Hifi?

Ukuns

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2002
Antall liker
1
Stripper skrev:
Ja, jeg har hørt Triangle Cello. Virkelig lekre greier, både lyd og utseende. Dessverre litt dyre for meg.
Jeg har nå konsentrert meg om Triangle Genese Quartet til under halve prisen. Ikke dårlige greier dette, nei.
Hørtes morsomt ut. Hva er prisen for disse?? Bare nyskjerrig, da jeg har bestemt meg for CELLO. 8)

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Antall liker
5
Ukuns skrev:
Stripper skrev:
Hørtes morsomt ut. Hva er prisen for disse?? Bare nyskjerrig, da jeg har bestemt meg for CELLO. 8)
Står oppgitt til 29k i prislisten hos en av forhandlerne. :)

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Antall liker
5
Bjørk skrev:
Triangle Cello koster vel 65000?
Stemmer vel det, de 29k var vel prisen på Triangle Genese Quartet..

:)

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Antall liker
75
Sted
OSLO
Torget vurderinger
9
Har hørt cello på lavt nivå, og i tillegg den mindre bokhyllehøyttaleren i serien. Det er meget gode høyttalere sammenlignet med andre kassehøyttalere. Lett å like, men kanskje noe mye energi i det øvre frekvensregisteret. Jeg synes ikke prisen står i forhold til prestasjonene, men jeg har til gjengjeld aldri hørt en kassehøyttaler over 30,- tusen som jeg synes har vært noe særlig bra. ::)

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
Ble medlem
20.11.2004
Antall liker
6.821
Sted
Stockholm/Västerås
Torget vurderinger
2
Helt klart värda en lyssning, en trevlig högtalare. Finns ett par som demosalg på HiFiArt i Stockholm för 59000:-SEK istället för 79000:-SEK.
www.hifiart.se på realistan

Topp Bunn