Forsterkere Har du gått fra A-klasse til D-klasse..

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Antall liker
1.659
Sted
Strømmen
Torget vurderinger
73
For dem som lurer på hvor varme kjølefinnene blir på en Sugden A21 signature. Dem blir 48-49 grader celsius. Ingen problemer med å senke denne med 5 grader med en vifte over eller ved siden av. Noe må man akseptere for godlyden. :)

Jeg skal måle Kinki ampen min også. Tipper den blir noe rundt 40 grader før den låter som den skal.

Sist redigert:
M

MarkusH

Gjest
Jeg er forholdsvis ny i gamet, aldri hatt klasse A, men jeg har hatt to Klasse A/B amper. Først en Krell KAV-300iL, deretter en NAD S200. Kom over Anaview AMS1000 på finn og kjøpte like godt to moduler, fikk ordna resten forholdsvis billig og tok de i bruk. Hva er best? Aner ikke, betyr heller ikke så mye. Det jeg vet er at jeg er så fornøyd med de to Anaview-modulene at jeg akkurat har kjøpt to til, men jeg kunne like godt kjøpt en klasse a/b effekt til også. Krellen ble solgt da den ikke passet for meg. Jeg bruker vel Anaview litt annerledes enn mange, da jeg har fått inntrykk av at det er DIYere som i hovedsak bruker disse, mens jeg bruker de helfrekvent og brokoblet rett inn i preamp. Har ikke sett meg tilbake, men jeg har fortsatt NAD S200 og planlegger to stereoanlegg når jeg har plass til det. :)
Konklusjon? Jeg liker begge deler og har ikke tatt stilling til hva jeg liker best. :)

Topp Bunn