Har Audio Pro venner/elskere?

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.822
Antall liker
5.471
Sted
Holmestrand
Ser at Patos har venner, og det kan jeg godt forstå.
Selv er jeg nær på å innlede et seksuelt forhold til mine Audio Pro Blue Diamond v2, så jeg er vel kanskje mer som en elsker å regne?
Er det andre som har et sterkt forhold til sine svenske bokser av forskjellig slag?
 

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Innlegg
1.192
Antall liker
0
Carlsson - høyttalere har jeg et godt forhold til. Det er ikke et seksuelt forhold. :eek:
 

Petter81

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.09.2004
Innlegg
50
Antall liker
0
Jeg er ganske glad i System Audio høyttalerene mine, men klarer fint å styre min begeistring til å bare nyte dem fra sofaen.

De er dog ikke svenske, men danske.
 

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Innlegg
2.597
Antall liker
765
Torget vurderinger
8
Har både Response og Audio Pro Black Diamond, og det er uten tvil Responsene som får min kjærlighet!
Diamantene syntes jeg ikke er noe spesielt, og knapt verdt pengene.
 

olav_larsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.01.2004
Innlegg
538
Antall liker
84
Har eid Audio Pro FX-04. De var jeg veldig fornøyd med.
Brukte en Antique Soundlab integrert rørforsterker.
Fin mellomtone i forhold til pris, men stoltheten til denne høyttalermodellen ligger i den silkemyke og detaljerte diskanten!
Skal også være en god match til Primare ifølge sikre skilder.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Må innrømme at jeg aldri har pult en høyttaler. Er jeg litt rar da? ;D
 

vegard_01

Medlem
Ble medlem
04.11.2003
Innlegg
7
Antall liker
0
Mine første "skikkelige" høytalere var audio-pro focus SA-5. sinnsykt bra høytaler til prisen :D men ikke noe seksuelt:p
 

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Innlegg
758
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
ja hver sin lyst blir vel kansje litt sært å ha sexmed en høytaler vanskelig å vont å er sikkert men vis noen klarer det så vil vi gjerne vite hvordan det gikk
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Er forholdsvis fornøyd med ht, men de er litt slanke i "rævva".... ikke noe seksuelt her heller...



-Y
 
L

Ludo

Gjest
Tidligere jobbet jeg med mobilt diskotek og etpar kvinnfolk synes det var stas å sitte på Cervin Vega L36... 18" bass som slår oppover... ::)
 
B

BjornE

Gjest
Hei!

Hørte Savage Rose spille i et kjellerlokale i Trondheim 1976. De brukte samme type høytalerne som står foran meg nå som PA høytalere. Sverget der og da at når verden rundt meg var klar skulle jeg ha slike høytalere og regenerere den lyden i min stue!

Har det nå - Savage Rose og Anisette har blitt eldre - men lyden er den samme - får gåsehud fra skallen til tærne!!! Tror jeg nesten kan beskrive mitt forhold til mine høytalere som erotisk - skulle hvertfall gjerne snakket mye oh lenge med Anisette

mvh
Bjør
 

Liotheles

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2002
Innlegg
2.825
Antall liker
720
Torget vurderinger
4
Hei!

Hørte Savage Rose spille i et kjellerlokale i Trondheim 1976. De brukte samme type høytalerne som står foran meg nå som PA høytalere. Sverget der og da at når verden rundt meg var klar skulle jeg ha slike høytalere og regenerere den lyden i min stue!

Har det nå - Savage Rose og Anisette har blitt eldre - men lyden er den samme - får gåsehud fra skallen til tærne!!! Tror jeg nesten kan beskrive mitt forhold til mine høytalere som erotisk - skulle hvertfall gjerne snakket mye oh lenge med Anisette

mvh
Bjør
PA hjemme eller hjemmehøyttalere som PA ?
Hvilken modell snakker vi om her da ??
 
B

BjornE

Gjest
Hei!

Vi snakker om det høytalersettet som noen hater noe helt vanvittig - og andre hevder er verdens beste høytaler uansett pris!

Bose 901!

Konserten var forøvrig noe vi idag ville kalt en intimkonsert eller em konsert for spesielt interesserte - med andre ord lite lokale og få publikummere - ca 50

mvh
B jørn
 
O

om.s

Gjest
ja hver sin lyst blir vel kansje litt sært å ha sexmed en høytaler vanskelig å vont å er sikkert men vis noen klarer det så vil vi gjerne vite hvordan det gikk  
Se filmen med han radio Djén i USA, har glemt navnet, men han hadde sex med en dame på radioen og høytaleren var det utløsende, for henne....

mvh
 

western

Medlem
Ble medlem
08.04.2006
Innlegg
5
Antall liker
0
Er veldig fornøyd med mine audiopro fx-04.Men leter etter en effektforster til disse ,noen tips?
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Audio Pro har laget et utrolig bra microanlegg i Steroe One. Kan anbefales til folk som vil ha et pent design (særlig i svart) og adskillig bedre lyd enn tradisjonelle rack/microanlegg.
 
Topp Bunn