Handle PLer fra musicdirect.com

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.445
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Noen som har prøvd?

Erfaringer?

Godt pakket?

De har my snadder.

T

tjn

Gjest
Veldig godt pakket, ikke behjelpelig med verdien....Bruker UPS, så hvis du ikke betaler ekstra så havner pakken i Køln og bil derfra. Har derfor lengre leveringstid enn f.eks. Elusive disc og Acoustic sounds. Erfarer også at en ikke får den samme personlige kontakten der som med de to nevnte ovenfor, men har aldri hatt problemer med de. Og riktig, de har mye snadder.

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Akkurat samme erfaringer som rico mht bestilling av LP'er fra Music Direct, mao godt pakket, rask levering, skriver virkelig verdi (beløp betalt for vare) på tollklarering, god info om pakking/klargjøring og når de sender varene!

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Jeg har meget god erfaring med www.acousticsounds.com. De skriver den verdien du ber de om på pakken ;) De har vel også det største utvalget og kan skaffe alt mulig. Rask og grei levering. Jeg har handla flere hundre LP'er og CD'er fra dem.

OS

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.445
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Jeg har meget god erfaring med www.acousticsounds.com. De skriver den verdien du ber de om på pakken ;) De har vel også det største utvalget og kan skaffe alt mulig. Rask og grei levering. Jeg har handla flere hundre LP'er og CD'er fra dem.

OS

Takk for linken. Den hadde mye godsaker de og.

Så hvis du ber dem om å sette ned verdien på en pakke fra 400 dollar til 150, så gjør de det?

Isåfall er det gull!

T

tjn

Gjest
Så hvis du ber dem om å sette ned verdien på en pakke  fra 400 dollar til 150, så gjør de det?
Det gjør de. AS er også etter min mening den beste plassen, alltid på lager, rask levering, veldig godt pakket, ALDRI problemer, og jeg har handlet fra dem i 10-12 år nå. Elusive er også bra men jeg synes AS har "det lille ekstra".

Boden9

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.04.2005
Antall liker
79
Torget vurderinger
2
Hva er det som er "vanlig" bestilling her? 4-5-6 + plater?

Mvh
Boden9

Topp Bunn