Har da fått landet på 9.4.4. Kjører Hamrammr 12 i LCR, 8_2 i wides/surrounds/backs, 8 i tak, to aktive 15 foran og to SVS SB-3000 bak.
Driver alt med en Denon X6800H m/Dirac ART støttet av en Emotiva XPA-5 på LCR og surround.
Synes det låter veldig bra
