- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.017
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Altea er deilig. Benidorm er forresten litt mini-Miami på avstand. Ikke like mye Florida når du står midt inni. Eier dere leilighet i Altea?
Takk og i lige måde! Synes repotasjen selv ble fin. Fint og kunne bidra med min historie og min vinkling til denne deilige hobbyen. Håper den kan være interresant for noen.God påske! Flott reportasje i Stereo+! Kjekt når "kjente" fra HFS åpner døren for hifi-lektyren![]()
Takk for sist Gunnar! Veldig Scofield-fan!Takk for sist. Henger meg på gratulasjonene. Ser ut som et rom det er lett å trives i.
Scofield-fan?
Ta en turen til Kongsberg i Jazzen. Han spiller torsdag i uke 27 på Energimølla.
Vh GunnarS
Ta på deg brillene! Ser du ikke det er lavprofil. . .Du kan ta av hjulkapslene nå og legge om til sommerbass
Hjemme i påsken?
De er "Bæltøffe"!Beklager, glemte flaskebunnene.... Nå ser jeg det ja, det ER definitivt lav profil. Fan så tøffe de er!
Devialet og noen hvite minimonitors..= " not my cup of tea"!!Voksne erfarne menn med cojones og råderett i egen bolig havner mye oftere på "form følger funksjon" utstyr enn jyplinger - unntak finnes begge veier.
Kan ikke se for meg deg med Devialet og noen hvite minimonitors..
Dypt rystet over meg selv. Dro ned til byen for innkjøp av klassisk vinyl. Vendte tilbake med 5 stk klassiske sacd`r. . .
Vis vedlegget 437204
Årsak; Utvalget på klassisk vinyl er et langt jesp. På Eldorado Bokhandel sitter der i mot en engasjert og meget kunnskapsrik herre som har bygget opp en avdeling for klassisk musikk. Ypperlig utvalg, og til og med en masse sacd. . . Men ingen vinyl. Jeg må få den mannen til og utvide sortementet med sort gull også!!![]()
På det ene bildet står det en gammel Troels Gravesen modell (gul), på det andre ser du PMC BB5 ved siden av. Har ikke hørt om Sens Lepton 3, så jeg vet jo ikke om det er en høytaler en gang. . .Heisann,ser jeg en Sens Lepton 3 på bildet ditt? Der hvor ProAc står på stolen?
Mvh Fredrik
Takk. Dette er MEGET spennende og annerledes enn DV/SUP-200. Tror jeg kan utvikle en ny og veldig sterk, fin gren på Vinyltreet på Blindern!Gratulerar med nya leksaker nlykke! Det där ser otroligt spännande ut.
Dette låter uforskammet bra til bare og vært plassert sånn ca riktig uten noen petimeterfakter. . . Et aldri så lite hakaslepp.Grattis med trepikk og passende oppstiver!
Dette låter nok bra![]()
Tom Bach ved Bach's Hifi som utviklet disse. Sense het merket han puslet med en stund. Hatt endel av demDet er den gule jeg mente. Fryktelig lik Sens,som jeg hadde i mange år. Utviklet her i Larvik,kabinetter fra Hornslet og Seas/Scanspeak elementer. Vis vedlegget 437654 Disse er vel fra -98/99