"Høvdinger" på HFS

J

Janpe

Gjest
Mulig at dette er tatt opp tidligere, men:

Noen som vet konkret hvem som sitter og moderer Hifisentralen? Det er rimelig klart for meg hvem som står bak, men det er vel flere "Høvdinger"?

Interessant å vite hvilken bransjetilknytning disse har. Og ikke minst, om de evner å utdøve sitt redaktøransvar hvis de selv er bransjeaktører. Jeg kan se visse konflikter, men tar ingen "bekymringer" på forhånd.

Det beste er hvis de kan presentere seg selv, i all enkelhet.

På forhånd takk for informasjon.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det er ingen "Høvdinger" på HFS. Kun en Høvding som er "site administrator", eier etc.
På laget har han fått med seg noen hjelpere som etter beste mening og innsats forsøker å moderere, rydde etc. i forumet.

Går du inn på "Medlemmer" i menyen oppe så kan du søke etter medlemmer med ulik status.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?action=mlist;sa=search

Kryss av for "søk etter posisjon" og skriv inn Moderator i søkefeltet så ser du hvem som har moderator status.

Ingen har så vidt meg bekjent noen bransjetilknytning.

mvh
Odd Magnus

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.729
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!
Regner jo med at det spørres om hvem som er Høvdingen.

Denne informasjonen fantes jo på siden før, men er nå flyttet eller fjernet!

Den gang, stod det jo at det var Thomas Sætervadet hos Høium som var Høvdingen.

Mvh
OMF

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
så ser du hvem som har moderator status.

mvh
Odd Magnus
[/quote]

Ingen av moderatorene mener du ? Som ikke har bransje tilknyting ? Thomas må vel kunne sies å ha det... ;)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
HCS skrev:
så ser du hvem som har moderator status.

mvh
Odd Magnus

Ingen av moderatorene mener du ? Som ikke har bransje tilknyting ? Thomas må vel kunne sies å ha det... ;)

Derfor er ikke han en "vanlig" moderator, men en Høvding ;)
Har du noen gang erfart det som et problem, at han også driver Høium?
Dersom du eller andre mener det, så send meg gjerne en pm (eller "klag" direkte til Høvdingen) om et konkret eksempel, min erfaring er at han skiller meget sterkt/godt mellom Høium som han driver og HFS som han driver (og eier).
Det har ikke alltid i samme grad vært tilfelle med andre i bransjen ::)
Jeg var faktisk ikke før HFS2 var iferd med og bli et faktum klar over at det var Thomas som "drev/startet" HFS en gang,enda jeg har kjent ham i noen år nå, men trodde hele tiden at det var JB på Audio Solution (som så langt jeg vet vel var delaktig (i driften/starten?)
Jeg husker også hvor imponert jeg var over hvor "flink" han også var til å skille klart og tydelig mellom egen "butikk og HFS.

Jeg sier det jeg nå sier, nettopp fordi jeg faktisk er imponert over den disiplinen de har hatt (tar her med begge to).
Legger til at, selv om jeg har kjent Thomas i noen år og skriver dette, så er det eneste jeg har handlet hos ham to sett med AudioMagic (Wonder og Star) ht. kabler + noen pucker nå nylig, da jeg har tenkt til å spille litt ishockey kommende sesong ;) ;D
Mvh.KW

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Bare for å bekrefte:

Høvding = Thomas Sætervadet

I tillegg er det 7 moderatorer.

Inntil mai 2007 så var Jostein B fysisk eier av domene, og i dag er det Thomas som står som eier. Det er sistnevnte som har stått for all utvikling av sidene.

Det er også riktig at jeg eier Høium Hifi, men jeg har alltid hatt et klart skille mellom HFS og Høium, og fremover vil jeg jobbe mer med HFS enn med Høium. Det kan sikkert nevnes fordeler/ulemper med en slik eiersituasjon, men min erfaring er at en fot innenfor bransjen kan være positivt for HFS.

Hvis jeg har noe å si på HFS som eier av Høium så bruker jeg nicket "Høium_Hifi".

Jeg skal lage en egen side med "OM OSS", men jeg har ikke kommet så langt. Der vil all historikk bli forklart.

Mvh
Thomas

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Som det har blitt poengtert før, meget ryddig opptreden hele veien synes nå jeg... Siden jeg har drevet litt med presse etikk synes jeg bare at jeg skulle nevne det... ;)

Mvh

Hans C

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Jeg har ikke før nå seinere skjønt at Høvdingen er eier av Høium. Og det må jo være et bra tegn..! :)

O

OivindJ

Gjest
Høvdingen skrev:
Bare for å bekrefte:

Høvding = Thomas Sætervadet

I tillegg er det 7 moderatorer.

Inntil mai 2007 så var Jostein B fysisk eier av domene, og i dag er det Thomas som står som eier. Det er sistnevnte som har stått for all utvikling av sidene.

Det er også riktig at jeg eier Høium Hifi, men jeg har alltid hatt et klart skille mellom HFS og Høium, og fremover vil jeg jobbe mer med HFS enn med Høium. Det kan sikkert nevnes fordeler/ulemper med en slik eiersituasjon, men min erfaring er at en fot innenfor bransjen kan være positivt for HFS.

Hvis jeg har noe å si på HFS som eier av Høium så bruker jeg nicket "Høium_Hifi".

Jeg skal lage en egen side med "OM OSS", men jeg har ikke kommet så langt. Der vil all historikk bli forklart.

Mvh
Thomas
Er det noe særlig penger i nettsider som genererer en del trafikk? I så fall; hvordan?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Er det noe særlig penger i nettsider som genererer en del trafikk? I så fall; hvordan?
Hva har dette med "Høvdinger på HFS" å gjøre?

Svaret på spørsmålet ditt kan vel være så mangt - bannere, salg av annonser, produkter m.m. Det kommer vel an på hva slags side du driver.

Mvh
Thomas

Topp Bunn