Tilhører midtsegmentet. Har hørsel og hår blir det flere å flere steder (frisøren lot i allefall både ører og øyenbryn være i fred før i tida?)
Han sa: DU MÅ TA VARE PÅ KVITTERINGEN DIN!! !!rolfozzy skrev:Hæ ?Gago skrev:rolfozzy skrev:Min store angst er at jeg skal komme hjem med ei plate jeg har fra før.
Foreløpig har det gått greit.
gamle, rørete mann.
tør jeg foreslå at du forsegler alle platene du kjøper heretter, eventuelt ta vare på kvitteringen, i tilfelle bytting?
;DFinn M skrev:Han sa: DU MÅ TA VARE PÅ KVITTERINGEN DIN!! !!rolfozzy skrev:Gago skrev:rolfozzy skrev:Min store angst er at jeg skal komme hjem med ei plate jeg har fra før.
Foreløpig har det gått greit.
gamle, rørete mann.
tør jeg foreslå at du forsegler alle platene du kjøper heretter, eventuelt ta vare på kvitteringen, i tilfelle bytting?
Hæ ?
haha.. da er vi to.. 3 vintre mindre enn deg, men samme kategori.. kabler er også et mysterie for meg! vi får vell "modnes" før vi bruker ti-talls høvdinger på kabler! heheWright skrev:Jeg er med 23 vintre i andre kategori, men må være tilnærmet døv. Hører ikke forskjell på kabler, og lar meg ikke affisere av setninger som «du må ikke finne på å kjøpe britisk veteranbil!». Nokså tvilsom kvalitet både på ørene og det mellom dem, mao.
Jeg hører hjemme i gruppa 18-25 og har mindre hår enn de fleste her inne. Slå den!Valentino skrev:Å, det er mange av gamlingene som hører forskjell på kabler. ;D
USB planter hører bare til data!!!!!!Valentino skrev:Til gago fra Valentino:
![]()
USB lyd... egentlig "dataoverføring" da det strengt tatt er binære datastrømmer.Valentino skrev:It is a cable-bömb.
USB-lyd er in, veldig in. Riktignok ikke i TAS, men den blekka er en gedigen misforståelse. Kanskje brasiliansk hårfjerning vil hjelpe?
En har kabel nok i rassen, trikset er å montere en 12" i enden som spiller ræva av de fleste andre. (inkludert eieren)Gago skrev:glemte å skrive i åpningsinnlegget at de som maser om kabler i denne tråden får en passende lengde solide kåre stukket oppi rassen.
;D ;D ;D KONGESkink_123 skrev:En har kabel nok i rassen, trikset er å montere en 12" i enden som spiller ræva av de fleste andre. (inkludert eieren)
Du leder med noen år. Men hårløs blir heller ikke jeg med årene, selv om det er andre ting enn panna under hårfestet. Jeg får 'gaupeører' hvis jeg ikke passer på. Neglisjerte nesebor kan kan brukes til skrubbing av phonokontakter.Valentino skrev:Mye tokanals highend burde vært stilt opp mot veggen for lenge siden...Gago skrev:det sies at 2-kanals og hi-end er på vei til graven.
smyger fremdeles inn i kategorien opp til 45, men min most agreeable looking frisørdame må trimme øyenbrynene mine ganske så kraftig.
You'll soon be laughing at the other side of my face, my friend!Valentino skrev:It is a cable-bömb.
USB-lyd er in, veldig in. Riktignok ikke i TAS, men den blekka er en gedigen misforståelse. Kanskje brasiliansk hårfjerning vil hjelpe?
Det er vel en misforståelse...Valentino skrev:Åneidu! USB-lyd finnes. Det står i TAS.