Joda, etter en rekke oppvisningskamper og et publikum ( meg inkludert! ) som er forvente på at de norske damene alltid vinner, blei det tap for et svært godt forberedt svensk lag. Synd å si det, men de svenske damene var best i dag. Sånn er det bare. Men fy f... så rått de spilte - tidvis. Her var det kliping i puppa, og omtrent overalt ellers, riving, sliting og haling - bare se på bildet av Gro Hammerseng. Her blir hun nesten strippa. Men magen er jo pen, den... ;D De russiske dommerne måtte jo være fullstendig synssvake som ikke plukka bort alle dirty-tricksene. Det var til tider nokså usportslig. Ikke så de at svenskeflickorna flere ganger sto godt planta inne i feltet, heller. Noe som burde gitt tre, fire straffer, bare i de første 10 minuttene.
Nei, oddsene var ikke i Norges favør i dag, og slett ikke dommerne. Nå håper jeg at de norske damene trekker lærdom av dette, og moser svenskene ved neste korsvei. Bånn gass fra første sekund, så tenker jeg pipa får en anna lyd fra grannlandet.
Men Tor Nado, spar oss nå for dette lesbe-pratet. Det blir rett og slett for dumt og barnslig!
mvh. VilhelmW