Hånballguttene

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Må si det har vært både spennende, imponerende og interessant å følge dem i VM. De har jo vært imponerende gode gjennom hele turneringen. Men hver gang det ble tett i sluttsekundene klappet de sammen som et korthus, og de står og bebreider seg selv etterpå for feilene de har gjort.

Dette er jo noe som de må lære å håndtere. Men hvem skal lære dem det? Treneren som ikke klarer å holde hodet kaldt selv, noe han viste da han påførte laget 2 minutters utvisning i sluttsekundene mot Tyskland ved å protestere mot dommeren?

Kanskje de må lære av damelandslaget? De har tilsynelatende aldri noe problem med dette. Det handler kanskje om å ha vært i tilsvarende situasjon mange nok ganger til at man ikke mister hodet.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Det er jo Kjelling sin skyld, som vanlig. Og det er treneren sin skyld at Kjelling skal være med og avgjøre kampene til motstanderens fordel hver gang. Sett han på benken de siste 2 minuttene, så går alt så mye bedre. Han tror jo at han er basketballspiller på slutten av kampene, av en eller annen grunn. Det ser jo bare teit og slapt ut.

Vet ikke om noen har lagt merke til det, men han bommer ALLTID når Norge leder. Han klarer alltid å holde Norge "inne i kampen", men når Norge trenger et par mål for å få en luke, bommer han på mål eller mister ballen. Det finnes ingen unntak. Det skjer hver eneste gang. Jeg synes det er ganske utrolig.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Tja, mot Serbia var det vel Malmelund som sto å sutret etter kampen. Mot Tyskland var det mange som gjorde feil. Det beste med den kampen var uansett oppsynet til tysklands trener Heiner Brand. Mot Polen gjorde også Samdahl (tror jeg) en idiotisk feil da han prøvde seg på steppeng, eller hva det var han gorde. I alle fall ble det dømt skritt.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
Måtte du starte denne tråden, BT? Alle pengene jeg har brukt på terapi og hypnose, for å fortrenge hele greia, er nå bortkastet.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.428
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Birdman skrev:
Måtte du starte denne tråden, BT? Alle pengene jeg har brukt på terapi og hypnose, for å fortrenge hele greia, er nå bortkastet.
Dette handler vel om hånball, ikke om håndball? ;D

Vel, jeg har noen svin på skogen selv mhp rettskriving.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
erato skrev:
Birdman skrev:
Dette handler vel om hånball, ikke om håndball? ;D

Vel, jeg har noen svin på skogen selv mhp rettskriving.
Ja, og du aner ikke hvor mye penger jeg har brukt på hypnose og lignende for at BT (ikke avisen) skal slutte å skrive feil.

Topp Bunn