Gruppekjøp fra MCRU, deler til Technics SL-12xx, Jelco, Iso-Kinetic etc

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Jeg har betalt. Ser nå at jeg hadde spart 10,- NOK på å handle selv, men jeg får håpe at noen andre kanskje sparte noe på dette iallfall.
Hvordan kan du være så sikker på det? I følge mitt regnestykke har du spart 172,- hvis du ikke har ytterligere rabatt :)
 
Sist redigert:

krisring

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2013
Innlegg
156
Antall liker
68
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
4
Jeg har betalt. Ser nå at jeg hadde spart 10,- NOK på å handle selv, men jeg får håpe at noen andre kanskje sparte noe på dette iallfall.
Hvordan kan du være så sikker på det? I følge mitt regnestykke har du spart 172,- hvis du ikke har ytterligere rabatt
- Technics SL1210 Tonearm re-wiring kit, £83.29
- Turntable bubble levels, £7.46
- Total shipping, £5.50

Totalt £96.25, som ifølge dagens valuta tilsvarer ca 1067,-. Med MVA havner det på ca 1334,-.
Gjennom gruppekjøpet betalte jeg 1342,-.

Nå har jeg ikke regnet med forenklet fortollingsgebyr da, så noen kroner har jeg vel spart.
Var ikke meningen å klage her, jeg bare konstaterte at besparelsen ikke endte opp som videre nevneverdig.
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
For all del. Men valutaen nok har sunket noe fra bestillingsdato. Med den samme kursen vi betalte og en hundrings eller mer i tollgebyr ville det kostet deg ca 1500.
 

Mala

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.03.2012
Innlegg
1.037
Antall liker
406
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
5
Da ligger det en hyggelig pakke til meg nede på Bunnpris. Blir sildajazzing i 2 dager nå, så spørst det om jeg får tid til montering av ny arm i helgen også da. Men hjertelig takk for at du har ordnet i stand dette styret Trond :)
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Så er feriene over, posten har fungert og de resterende delene fra MCRU har ankommet. Dette sendes ut med det første til de som skal ha det tilsendt og hentes av den som skal hente :). Beklager forsinkelsen, men MCRU er en enmannsbedrift og han har det tydeligvis travelt......
 
Topp Bunn