Gruppekjøp Acoustic Elegance - påmeldingsfrist 9.februar 2015

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Dagens (eller månedens??) progressmelding. De første elementene har nå havnet på operasjonsbordet... 8x12Tom sine drivere er først ut. Jeg får oppdatert nyheter når de har ryddet litt mer for produksjonslinjen.
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.983
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Fetsund
    Spennende! Gleder meg til å få mine i hus. Var fullt klar over ventetiden på elementene så jeg har smurt meg med masse tålmodighet på forhånd :)
     

    Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Det var en god nyhet det ja. Fin og rett innstilling Tohaug. Å handle med en del av diy aktørene krever at man er stålsett på forhånd... iallfall blir livet litt enklere for en selv på den måten :)
     

    Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Ber om oppdatering fra John før jeg tar kvelden. Kommer plutselig tilbake
     

    Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Hva skal jeg si... John har gitt tilbakemelding nå på at han kan være ferdig med produksjonen om 3 uker. Med trackingen så langt så har jeg vel mine tvil om at han klarer det. Ikke moro, men dessverre heller ikke ukjent for mange av denne type nisjeleverandører. Jeg håper dere klarer å stålsette dere en liten stund til.
     

    Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Maser nå iallfall på så vi ikke blir glemt. Trist det ikke er blitt spesielt bedre
     

    Joppe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    veldig dumt at han ikke har forbedret seg. han taper nok mye business på dette. han kunne sikkert økt prisene noe for å møte økte finanskostnader, levert raskere og tjent litt mer på hver enhet og gjort det bedre. merkelig at han etter så mange år ikke har delene som skal til for å bygge dette on order. lurer på hva det er som gjør at han ikke ser fordelen av å få til dette. bør være greit å få kassekreditt eller et langsiktig lån med lav rente i usa nå om det er der skoen trykker, er ikke akkurat 2008 lenger.
     

    Terje Berg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Innlegg
    1.328
    Antall liker
    1.082
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Han har nok null snøring på økonomisk drift. Lever i nuet. Han er tross alt en entusiast? :)
     

    Joppe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    ja, det kan se slik ut, og at han er fast bestemt på å enten finansiere lagerhold av deler via egenkapital eller kjøpe inn delene med midlene som kommer fra gruppekjøp. utrolig lite smidig løsning som gir null slack i forsyningskjeden og masse forsinkelser fra underleverandørene hele tiden, siden han sikkert bestiller lite av gangen og dermed kommer bakerst i rekka hos dem også. han har tydeligvis ikke klart å opparbeide egenkapital for å få til noe slikt de årene han har holdt på, så da vil et langsiktig lån være det mest gunstige for både ham og kundene. tipper han ville sett en god økning i salg ved å få optimalisert forsyningskjeden, at driverne er gode og priset ekstremt gunstig er det jo ingen tvil om.

    synd for ham og synd for kundene at han ikke ser dette.
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Ikke for å være negativ i en tråd jeg ikke har noe med å gjøre, men dette her virker helt på bærtur. Jeg regner med at han i det minste har utstedt en ordrebekreftelse på alle disse varene, med en leveringsdato? Om han ikke klarer på forholde seg til denne hadde jeg startet å klage formelt for lenge siden.

    Det er ikke "normalt" å forvente, uansett hvor entusiast eller ikke denne fyren er, at dette kan ta så mye ekstra tid. Er det slik at alle involverte hadde fått god beskjed om dette i forkant?
     

    Joppe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    det er veldig kjent at dette tar tid, emokid. ingen bestiller noe fra ae uten å smøre seg med mye tålmodighet. for de som forventet å få dette fort, så er det fordi de ikke har gjort research først.

    har unngått ae selv om jeg har veldig lyst på driverne pga den normalt veldig lange ventetiden med mye forsinkelser.

    det er ikke nødvendig å klage, det er sånn john jobber, dessverre... folk har ventet i to år på å få levert gruppekjøpvarene, leste om det i ae sitt forum, var en haug av folk fra kina. ae er åpne nok til å la sånt stå i sitt eget forum. det viser i alle fall at de ikke forsøker å skjule noe.
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Synes det er en veldig rar holdning som forbruker\kunde. AE kan ikke bevege seg utenfor all normal markedsskikk, og det er ikke normalt eller til å forvente at kunder skal måtte gjøre research for å vite om de får varer til avtalt tid eller ikke....

    Hvis det er "sånn John jobber, desverre...", er det desto større grunn til å klage!
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Jeg hadde ingen aning om at dette ville ta så lang tid. Hvorfor komme med dette fjaset i begynnelsen om at det kunne leveres i mai/juni en gang. Bedre å spille med åpne kort og si at dette tar 8-9 måneder. Som emokid er inne på - helt hårreisende og useriøst
     

    Terje Berg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Innlegg
    1.328
    Antall liker
    1.082
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Synes det er en veldig rar holdning som forbruker\kunde. AE kan ikke bevege seg utenfor all normal markedsskikk, og det er ikke normalt eller til å forvente at kunder skal måtte gjøre research for å vite om de får varer til avtalt tid eller ikke....

    Hvis det er "sånn John jobber, desverre...", er det desto større grunn til å klage!
    Er egentlig ganske enig. Men for meg gjør ikke ventetiden noe. Så har jeg god tid til å spare til "kabinettene" :)

    Må bare prøve å se positivt på det
     

    Joppe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    prøver ikke å forsvare praksisen, jeg synes den er veldig dum, men sier det er velkjent hvis man gjør research. jeg har aldri kjøpt noe fra ae pga dette selv. håpet at praksisen forandret seg etter at han (john) postet dette innlegget på facebook i fjor.

    hele innlegget bærer preg av at han ikke kan drive strømlinjeformet business. at han fokuserer mer på isolert kundeservice per mail fremfor å få ut tilstrekkelig dokumentasjon på nett så folk kan hjelpe hverandre i forum er talende. legg spesielt merke til avsnittet jeg har hevet ut. han fokuserer helt feil etter mitt skjønn.

    det er nok ikke så mye å få gjort med dette, for når han ikke har innsett det nå, så kommer han nok aldri til å innse det. igjen, dumt for ham, dumt for kundene.

    *** The Future of Acoustic Elegance, LLC and DIY Sales ***

    Over the next few months, I will be doing some thinking and praying with regards to the future availability of Acoustic Elegance woofers to the DIY market. I got into this business through my love for DIY loudspeakers. It started with building subwoofer boxes for friends cars when I was 15 with only an old craftsman jigsaw, a compass, and a piece of wood for a straight edge. It then became more of an obsession when I was at Michigan Tech and discovered the BassList. This email list with lots of other people builing their own speakers eventually lead me to meeting those like Nick Mckinney, Jerry McNutt, Mark Seaton, and others at Tom Danley's home. Shortly after meeting Nick I started selling the Lambda Acoustics woofers online back in 2000 and selling TC Sounds woofers shortly after. I added a line of Eminence woofers as well and imported my first shipment of amplifiers, ribbon tweeters, 7" mids and dome tweeters back in 2001. At first, it was easy to support the DIY market. I could buy the drivers and when an order came in I would put a label on and ship them out the door. This was not very time consuming and allowed plenty of time to design enclosures, measure drivers, create date sheets, and put all this information online. It was easily available for customers to see and most needed only limited interaction with me.
    As things changed with parts supply, I began a shift from retailer to manufacturer. I began building passive radiators in 2000 and a few years later started manufacturing the Lambda woofers in house after Nick made the decision to shut down. I began building the first AV woofers a few years later after TC was unable to deliver many woofers I paid for. It seemed logical that buying parts was much less expensive than buying a completed woofer anyway. More profit margin is of course a good thing and I assumed I would just be rolling in the money. Unfortunately there were many challenges that came with manufacturing. One of them that I hadn't anticipated was lack of time for support. My time is now spent sourcing parts, testing parts, machining steel, assembling motors, gluing, testing, and packaging woofers. The time for creating documentation and plans is severely limited. With the lack of documentation comes a much heavier requirement to support each sale before and after, while having far less time available to do so. Jessica is able to handle sales related emails but most all sales need technical help.

    I always enjoy helping DIY users get what they need. It is nice to get feedback that the systems I helped design rival the best systems they have ever heard. It is rewarding when others make the switch from TAD, JBL, EV, ATC, or other woofers and are blown away by how much better a TD15 sounds. I love that I was able to provide the support to make that a reality for them. As much as I will always get enjoyment out of that, the truth is supporting the DIY market is exhausting, and it has been severely limited Acoustic Elegance for years. While it has always been enough for me to eat and keep a roof over my head, it has not and will never be enough to really move forward and grow the business. For 10+ years now things have really hit the glass ceiling with no way of breaking through.

    At the same time I have been raising my two daughters on my own while trying to run Acoustic Elegance. They are starting 4th and 6th grade in the morning. While I can pick my own schedule, be there to take them to school and pick them up, go to concerts and events, most days that is the extent of any time spent with them. I see them in the morning and I put them to bed at night. They deserve more from me. I feel like I have missed so much of their lives and I don't want to anymore. I also have hopes of getting married and buying a home. At this point I have neither the time, nor the money to do either. The reality is that the DIY market just cannot provide enough income with respect to the time invested. Some things have to change.

    The biggest issue is that my own personal knowledge and time has to go into nearly every sale. I am often expected to design a system that rivals the top commercial systems in the world, teach someone how to build, test, then verify the results, then integrate it into a room without ever even seeing or touching the system. Most companies in the hifi market design, build, and release a few new systems per year. Every year I design hundreds of them. I am of course expected to do this for free, respond to emails within hours, be available 24 hours a day, 7 days a week, without weekends or holidays off. This kind of support comes from no other company in any other market. However, if I don't reply to emails right away the internet is buzzing with questions as to where I am or if I'm still in business. As much as I give, it is never considered enough and many will be unhappy I cannot give more. As I said, things need to change.

    I am evaluating a few options for the DIY market over the next few months. One possible scenario is to increase retail price substantially and have someone distribute the woofers instead of selling direct. That would put the support requirements on someone else as well. Another option is that woofers could be offered to DIY in limited batch runs at certain times around the year, or through well organized group buys at certain intervals through the year. Yet another option is to offer DIY sales in kit form only. Having a smaller array of well designed and documented kits would give DIY users the confidence to build something that would perform well. My knowledge would still go into the kits through the documentation but the personal time invested would be done once vs hundreds of times.

    Over the next few months I will be evaluating these options. DIY sales will continue as normal until any decisions are made. Acoustic Elegance is not going anywhere, we are only hoping to move on to a position of profitability and be able to better serve customers. Please keep this situation in your thoughts and prayers. Please be patient with us through this transition. Keep checking back here as information will be released as there are further updates.
     

    yosh81

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.04.2013
    Innlegg
    2.063
    Antall liker
    931
    Sted
    Flisa
    Torget vurderinger
    10
    Jeg synes dette er rett og slett useriøst.
    En ting er at han er forsinket, men når jeg ser han lager kabinetter og bassløsninger som han legger ut på siden sin på facebook mens kunder venter på sine varer, blir jeg småirritert.
    Joda, de fleste av oss som har bestilt, satt vel med infoen om at det kunne ta noe lenger tid, men dette begynner å bli idiotisk.
    Jammen bra det er sommertid og jeg har skrudd av hifi-modusen for tiden.
    Men må innrømme at jeg har vurdert å trekke meg fra denne useriøse saken. (Om det hadde vært mulig)
    Jeg håper det blir sendt inn noe klager på dette.
     

    Joppe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    Hvis det er "sånn John jobber, desverre...", er det desto større grunn til å klage!
    hva skal man si? han vet jo at de er veldig forsinket, og har forklart hvorfor mtp streiker og liknende. at tytte ber om oppdateringer hele tiden viser jo at folk er utålmodige. han har drevet med denne praksisen i mange år og vet utmerket godt at folk venter, men han velger å ikke gjøre noe med det. det er problemet. han vet at problemet er der, men velger å ikke gjøre noe med det. siden det er velkjent for de som har gjort research, så vet man at en får vanvittig gode drivere til lav pris, men må belage seg på å vente.

    det er jo ikke uten grunn at man kan omsette ae drivere til full inntakskost (og kanskje litt til) i bruktmarkedet. det er fordi de er priset lavt og har lang ventetid.

    prøver ikke å forsvare noen her, men det beste man kan gjøre for sitt eget velbefinnende er nok å bare innse at dette vil ta tid. det er ingen andre som tar skade av sinne, frustrasjon og irritasjon enn en selv.
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Hvis det er "sånn John jobber, desverre...", er det desto større grunn til å klage!
    hva skal man si? han vet jo at de er veldig forsinket, og har forklart hvorfor mtp streiker og liknende. at tytte ber om oppdateringer hele tiden viser jo at folk er utålmodige. han har drevet med denne praksisen i mange år og vet utmerket godt at folk venter, men han velger å ikke gjøre noe med det. det er problemet. han vet at problemet er der, men velger å ikke gjøre noe med det. siden det er velkjent for de som har gjort research, så vet man at en får vanvittig gode drivere til lav pris, men må belage seg på å vente.

    det er jo ikke uten grunn at man kan omsette ae drivere til full inntakskost (og kanskje litt til) i bruktmarkedet. det er fordi de er priset lavt og har lang ventetid.

    prøver ikke å forsvare noen her, men det beste man kan gjøre for sitt eget velbefinnende er nok å bare innse at dette vil ta tid. det er ingen andre som tar skade av sinne, frustrasjon og irritasjon enn en selv.
    Stemmer dette da? Gikk jo akkurat 8 AE drivere til omtrent halv pris på børsen her - må i hvert fall vært et godt kjøp det da. Var selv på, men for sent
     

    Joppe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    det la ikke jeg merke til, ellers hadde jeg muligens vært på dem selv gitt at det var riktige for meg, med apollo for linearisering av induktanse over vandring.

    siste jeg så var naturlyd sine drivere som gikk til hel. disse var nok ubrukte. td18h+ med apollo.
     

    Terje Berg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Innlegg
    1.328
    Antall liker
    1.082
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Kjøpers marked. Men det er ikke til å stikke under en stol at AE elementer er svært ettertraktet.
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Kanskje ikke så interessant, men de ligger ennå ute under subwoofer Dere som kjenner til disse elementene vet kanskje hvilken modell dette var.
     

    Terje Berg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Innlegg
    1.328
    Antall liker
    1.082
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Tipper dipole15 eller lo15... billig er det hvertfall... Men mangler halvparten før det begynner å ligne seriøs bass :D
     

    Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Helt enig med de som er misfornøyd med kundebehandlingen og synes dette er useriøs opptreden, dessverre nok en gang fra AE. Jeg kan heller ikke annet enn å beklage at det blitt slik.

    AE har tidligere hatt ord på seg for å være notorisk upålitelige på leveringstid og med et egenerfart GB friskt i minnet ba jeg i foranledningen om en realistisk leveransedato. Datoen vi fikk var datoen innledningsvis i tråden. Jeg kan vel også med hånden på hjertet si at jeg hadde forventning til at AE hadde fått mer orden i sysakene de siste par årene. Hvis ikke hadde jeg ikke latt meg overtale til gjøre noe i denne anledning. Helt uten relevans til saken så blir det vel første og siste gang også, med mindre AE viser en tydelig forbedring i driften.

    Det er trist det skal være slik for AE sine produkter er veldig bra. Og dessverre får en si, så er denne lemfeldige holdningen til avtaler og datoer et gjennomgående tema hos flere av våre nisjeprodusenter - uten å nevne navn.

    Jeg gjør det beste jeg kan fra en remote lokasjon på vestlandet. Har bedt John om en tiltaksplan for om mulig korte ned ventetiden for noen av elementene. Jeg har også tydelig gjort John oppmerksom på misnøyen og vi krever nå at han leverer på den siste datoen som er gitt. Jeg oppdaterer dere når jeg har fått diskutert saken ferdig med AE.
     

    audiom

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2004
    Innlegg
    935
    Antall liker
    1.366
    Sted
    Indre Enfold
    Torget vurderinger
    15
    Det er greit å være missfornøyd med AE sin levering, men de fleste av oss var vel klar over at det gjerne tar litt lang tid hos AE.
    Bare ikke klag på Tytte71 som har gjort en formidabel innsats for å få til dette:).

    Mvh.
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Det er vel ingen her som klager på Tytte71, han gjør som du sier en helt formidabel jobb, egentlig en drittjobb. Sitter litt maktesløs der og skal videreformidle våres aggresjon og sure oppstøt.
    Har virkelig fått troen på at dette er knallgode elementer, hadde det bare vært gode elementer på linje med andre gode elementer hadde nok mannen "over there" vært arbeidsledig for lenge siden.
    Jeg stålsetter meg og venter i spenning.
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Har kjent til AE i ca 10 år... og det har alltid vært lange leveringstider, grunnet det ene og det andre.
    Men det er gode elementer og det er nok derfor dere heller bør vente i spenning.

    Den som venter på noe godt osv.... ;)

    Ta deg et bad i fjorden 8x12, så glemmer du elementene for en stakket stund :rolleyes:
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Et bad??? ta deg en bolle, vi har fortsatt noe uoppgjort, savner en prat med folk jeg vet jeg er uenig med;)
     

    Skallemann

    Medlem
    Ble medlem
    18.08.2007
    Innlegg
    31
    Antall liker
    10
    Sted
    Karmøy
    Skjønner godt at man ikke er helt happy med AEs businesstil, og spesielt at Tytte71 ikke er det som mellommann, selv om jeg er sikker på at alle setter pris på hans frivillige jobb og ikke forventer at han skal ta på seg ytterligere pes ved å måtte fungere som pisksvinger også.
    Det beste for helsa er nok å beholde roen og perspektivet, og heller glede seg og se over planene en ekstra gang om noe kan forbedres litt til mens man venter. Det kreves utvilsomt tålmodighet som en hegre for å handle med dette firmaet.
    Jeg hadde jo til hensikt å være med på dette gruppekjøpet selv med noen dipolbasser (til det ble snakk om denne midbassdriveren som avsporet meg, pokker ta den), men til tross for det forespeilte leveransetidspunktet så var jeg forberedt på at det nok kunne drøye både sommer og høst. Jeg har jo lest mye om andres opplevelser, og det er nok lurt å forvente lite og heller kanskje få en positiv overraskelse.

    Men hvis noen av de som har bestilt LO- eller Dipoledrivere likevel blir så frustrerte at de ikke makter mer så kjøper jeg gjerne bestillingen deres for å hjelpe ;)

    ...Hvis ikke hadde jeg ikke latt meg overtale til gjøre noe i denne anledning. Helt uten relevans til saken så blir det vel første og siste gang også, med mindre AE viser en tydelig forbedring i driften.
    Tytte71, apropos den førnevnte midbasshorndriveren; jeg jo forstår godt at du ikke vil ha noe sentral rolle i evt. senere handel i den forbindelse, men betyr dette også at det ser svart ut for det prosjektet? Jeg vil jo anta at disse tingene ikke nødvendigvis henger sammen på noe vis, men hva vet vel jeg.

    Det er iofs ikke noe jeg tar på vei for i så fall, jeg har et par JBL 2227 liggende som helt sikkert kan sørge for fin mellombass i heimen i en eller annen form, men det var uansett en spennende tanke hva et samarbeide mellom AE og noen av sentralens kunnskapsrike hoder kunne ført til, det burde blitt et badass element.
    Samtidig er det ikke noen bombe hvis det å bare kunne bli med på et slikt prosjekt bare som fyllmasse for å nå en minimumsordre er litt for godt til å være sant. Men på den annen side...
     
    Sist redigert:

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.858
    Antall liker
    10.695
    Torget vurderinger
    10
    Driverne kommer en vakker dag. Den som venter på noe godt..... Driverne er meget gode. Sånne små idealist-produsenter med treg levering nytter det ikke å mase på, da går de bare i vranglås. Det er veldig synd for dere som kanskje ikke har et system i mellomtiden men for de fleste av oss er det vel et eller annet vi spiller på så lenge? Tytte gjør en super jobb og fortjener kred og en påskjønnelse for det. Ch Petrus 1990 syns jeg han nevnte???
     

    Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Takk for støttende ord guys, hjelper på en små-indignert vestlending. Tyttis gjorde ikke denne jobben for materielle verdier HEL, kun heder og ære ;D
    Angående midbassdriveren Skallemann så er den ikke død enda. Men det går trått her også. Først skal jeg ha på plass GB elementene før jeg engasjerer meg særlig videre. John har riktignok sourcet nye coiler, magneter og spidere for prototyping og testing. Når disse driverne er ferdig er usikkert, så ikke la nye prosjekter halte pga. de.
     

    Skallemann

    Medlem
    Ble medlem
    18.08.2007
    Innlegg
    31
    Antall liker
    10
    Sted
    Karmøy
    OK, det er jo flott. Tross alt, der det er liv er det håp :) (egenerfart). Men det er nok best å fokusere på å få dette kjøpet her i land ja, en fugl i hånden osv...
    Uansett har de nok å bryne seg på allerede for øyeblikket, og om det evt. måtte bli snakk om at den prototypen skal realiseres så blir det bare som en bonus å regne i mitt hode. Mas har visst du nok av allerede ;)
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Hva skal jeg si... John har gitt tilbakemelding nå på at han kan være ferdig med produksjonen om 3 uker. Med trackingen så langt så har jeg vel mine tvil om at han klarer det. Ikke moro, men dessverre heller ikke ukjent for mange av denne type nisjeleverandører. Jeg håper dere klarer å stålsette dere en liten stund til.
    Ja, da skulle alle elementene være ferdig etter det jeg skjønner. Venter på en overraskelse her nå;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn