Grundig bilstereo

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Nytt OT spørsmål til menigheten... ;) Håper det er noen med peiling på bilstereo evt fortid på skråplanet: Hvordan får jeg ut den elendige Grundig CD-spilleren som står i bilen? Det er to hull på hver side, men jeg har selvfølgelig ikke verktøyet som sikkert fulgte med spilleren... Skulle helst unngått å ødelegge den da jeg egentlig kun skal sjekke om den har mulighet for å koble til CD-skifter. Det finnes desverre ingen info på www....

Geir_Bjerkaas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2003
Antall liker
4
Greven skrev:
Nytt OT spørsmål til menigheten... ;) Håper det er noen med peiling på bilstereo evt fortid på skråplanet: Hvordan får jeg ut den elendige Grundig CD-spilleren som står i bilen? Det er to hull på hver side, men jeg har selvfølgelig ikke verktøyet som sikkert fulgte med spilleren... Skulle helst unngått å ødelegge den da jeg egentlig kun skal sjekke om den har mulighet for å koble til CD-skifter. Det finnes desverre ingen info på www....
Hvis det finnes en forhandler i nærheten, burde de kunne låne deg de nødvendige bøylene. Alternativt kan du bruke to/fire tynne skrujern i hullene og løsne spilleren med. Det går med litt lirking/press.

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
599
Torget vurderinger
3
2 hull på hver side;da er det sikkert Blaupunkt(Daupunkt ;D) sin standard.Det har vel de fleste som driv bilverksted eller holder på med salg av ymse bilstereomerker.Phillips hadde vel samme standard og VDO trur æ..drit alle sammen også :p
mvh Filip

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Finn noen spilker eller stål wire som passer i hullene.. og prøv å trekk ut spillern.. Den skal løsne da, og du trenger ikke bruke masse makt.

Det er ikke mer avansert enn at når du trer neddi di stengene så vipper du ut hakene som holder igjen spillern..

Topp Bunn