- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.017
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Jeg nevnte vel George Jones som den som har gjort min favorittversjon av Good Year For The Roses lenger oppe, men valgte likevel Costello. Hvilken av de to som er favoritten er nemlig uklart, og jeg tenkte at videoen til Costello er mer underholdende for folket. Og egentlig høres den enda mer sørgelig ut i anglo-amerikansk tapning.tkr skrev:Det går bare ikke an å ha en grinesangtråd uten George Jones. Utelukket!
[video]kIEwgkcVWLk[/video]
mvh
Isåfall bra dansband-musikk. Jeg har ikke noe begjær etter å eie denne platen, for den er ikke interessant, og totalt ihjelspilt i tillegg. Men at låten hører til her i denne tråden er det ingen tvil om. Dette er kanskje vår tids største tåreperse, spesielt på grunn av historien bak. Det er en slik historie som foreldre kan få evig angst av. Grusomt! :'(Pink_Panther skrev:OK, ihjelspilt og dæinsbændfisert, men likevel. Når man tenker på historien bak og hører smerten i stemmen til Clapton så blir man rørt.
Denne grinesangen hører til blant mine favorittlåter, helt i toppen. Minst topp 10.
Jeg har grått mine salte tårer i kjærlighetssorg til denne perlen.