T
TT.
Gjest
I anledning Samefolkets dag - Gratulerer med dagen! 
Vedlegg
-
19.4 KB Visninger: 151
Ollu giituTTmania skrev:I anledning Samefolkets dag - Gratulerer med dagen!![]()
Da er vi to. Jeg står også i samemantallet, men har alltid omtalt meg som asfaltsame fra Sandefjord ;Dricardo skrev:Takk takk. Er faktisk med i samemantallet og regner meg som audiofilmusikksame bosatt i Drammen og har drevet med bruktbil samt har et litt Harry utseende med samiske islett her og der, slå den noen. Mvh Richard
Ps. Det var jeg som kjøpte Beogram 4000 og Holfi riia av deg R.E.Sricardo skrev:Takk takk. Er faktisk med i samemantallet og regner meg som audiofilmusikksame bosatt i Drammen og har drevet med bruktbil samt har et litt Harry utseende med samiske islett her og der, slå den noen. Mvh Richard
Den Beogram-spilleren burde jeg aldri solgt.ricardo skrev:Ps. Det var jeg som kjøpte Beogram 4000 og Holfi riia av deg R.E.Sricardo skrev:Takk takk. Er faktisk med i samemantallet og regner meg som audiofilmusikksame bosatt i Drammen og har drevet med bruktbil samt har et litt Harry utseende med samiske islett her og der, slå den noen. Mvh Richard