Gratulerer Jagland!

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.865
Jagland ny Generalsekretær for Europarådet, og ikke et knyst om dette i norske aviser?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
noruego skrev:
Jagland ny Generalsekretær for Europarådet, og ikke et knyst om dette i norske aviser?
Dagbladet skriver dette over en dobbelside idag.
Det må vel kunne kalles et "knyst"

::)

Ditto med VG

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.865
ErosLoveking skrev:
noruego skrev:

Vel, nå er jeg relativt mange mil unna nærmeste papirutgave, så jeg forholder meg til den elektroniske versjonen, og jeg er ikke i stand til å finne noe på dagbladet.no

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
89
Torget vurderinger
1
noruego skrev:
ErosLoveking skrev:
noruego skrev:

Vel, nå er jeg relativt mange mil unna nærmeste papirutgave, så jeg forholder meg til den elektroniske versjonen, og jeg er ikke i stand til å finne noe på dagbladet.no
Du må befinne deg på vidda. Dette var gårsdagens nyheter og "alle" medier meldte om dette med en gang det var klart.

G

Gjestemedlem

Gjest
noruego skrev:
ErosLoveking skrev:
noruego skrev:

http://www.dagbladet.no/2009/09/29/nyheter/europaradet/jagland/8345594/

http://www.dagbladet.no/2009/09/29/nyheter/europaradet/jagland/politikk/utenriks/8346806/

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.865
Ok, var kanskje litt kjapp på avtrekken da jeg ikke fant den blant noen av hovedsakene på dagbladet.no i dag.

noruego,
pt på vidden i Alpene

Z

Zomby_Woof

Gjest
Den største overraskelsen er kanskje at ingen har spådd Europas undergang på hifisentralen.no enda?

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Det er sprøtt at slike verv gies til mennesker med så beviselig dårlig track record som f.eks Jagland, jeg tenker på 36.9, bongo fra Kongo osv...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jepp! Der kom det. Og verden er atter i likevekt. 8)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.719
Torget vurderinger
0
Han klarte jo ikke få oss inn i EU, så der gikk han glipp av muligheten til et fett "bein". Ganske klart at han "tar til takke" med trøstegevinsten.

Til wotg: Det du nevner var sikkert ikke så lurt gjort, men du må huske på at de andre avdankede politikerne i Europa ikke er noe smartere de heller! Jagland kommer helt sikkert til å gjøre en grei jobb.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.821
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Det er bare din skyld, Spiralis. At han ikke fikk oss inn, altså. Du er en stapeis!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.719
Torget vurderinger
0
Ååååå ! Nå får jeg ikke sove i natt! :D

Hadde ikke AP ( gidder ikke skylde bare på Gro ) forhandlet fram varig unntak for alkohol, tobakk og biler ville nok mitt nei ha spillt liten rolle. :-\

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.768
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
wotg skrev:
Det er sprøtt at slike verv gies til mennesker med så beviselig dårlig track record som f.eks Jagland, jeg tenker på 36.9, bongo fra Kongo osv...
Synes vel ikke at utnevnelsen til Jagland er så ufortjent, jeg er mer bekymret for oss her hjemme jeg og hvem som skal ta hans plass.....Verdighet, dyptgående kunnskap om det parlamentriske systemet osv....

Mvh
OMF

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.085
Torget vurderinger
1
Jagland besøkte oss da Telemark Bataljon hadde en enhet i Bosnia. Der fant han sitt norske hus... (fritt etter bygget vi var stasjonert i: "The Norwegian House").

Topp Bunn