|
Dagbladet skriver dette over en dobbelside idag.noruego skrev:Jagland ny Generalsekretær for Europarådet, og ikke et knyst om dette i norske aviser?
Vel, nå er jeg relativt mange mil unna nærmeste papirutgave, så jeg forholder meg til den elektroniske versjonen, og jeg er ikke i stand til å finne noe på dagbladet.noErosLoveking skrev:Dagbladet skriver dette over en dobbelside idag.noruego skrev:Jagland ny Generalsekretær for Europarådet, og ikke et knyst om dette i norske aviser?
Det må vel kunne kalles et "knyst"
:![]()
Du må befinne deg på vidda. Dette var gårsdagens nyheter og "alle" medier meldte om dette med en gang det var klart.noruego skrev:Vel, nå er jeg relativt mange mil unna nærmeste papirutgave, så jeg forholder meg til den elektroniske versjonen, og jeg er ikke i stand til å finne noe på dagbladet.noErosLoveking skrev:Dagbladet skriver dette over en dobbelside idag.noruego skrev:Jagland ny Generalsekretær for Europarådet, og ikke et knyst om dette i norske aviser?
http://www.dagbladet.no/2009/09/29/nyheter/europaradet/jagland/8345594/noruego skrev:Vel, nå er jeg relativt mange mil unna nærmeste papirutgave, så jeg forholder meg til den elektroniske versjonen, og jeg er ikke i stand til å finne noe på dagbladet.noErosLoveking skrev:Dagbladet skriver dette over en dobbelside idag.noruego skrev:Jagland ny Generalsekretær for Europarådet, og ikke et knyst om dette i norske aviser?
Synes vel ikke at utnevnelsen til Jagland er så ufortjent, jeg er mer bekymret for oss her hjemme jeg og hvem som skal ta hans plass.....Verdighet, dyptgående kunnskap om det parlamentriske systemet osv....wotg skrev:Det er sprøtt at slike verv gies til mennesker med så beviselig dårlig track record som f.eks Jagland, jeg tenker på 36.9, bongo fra Kongo osv...