Vi er velsignet med minst en til også:el_mariachi skrev:Gratulerer ja, visste ikke at det var fotografer her.
Dette hadde jeg gladelig hengt på veggen. ;DErosLoveking skrev:Hellacopters, Last Train, Oslo (N) - Oktober 1996
![]()
Irriterer meg at jeg ikke visste om dette da jeg og min kone giftet oss...Alle har noe de brenner for. Vi brenner for muligheten til å lage fotoreportasjer. "Alle" kan ta studiobilder. Noe annet er å lage en historie i bilder fra et bryllup - bilder en kan se tilbake på gjennom hele livet og gjenoppleve den store dagen.
Portrettet eller objektet?Snickers-is skrev:Irriterer meg at jeg ikke visste om dette da jeg og min kone giftet oss...
![]()
Jeg må skynde meg å understreke at det var tjenesten jeg siktet til før kona ser det ;DThe Atl skrev:Portrettet eller objektet?
400D er et glimrende kamera på alle måter. Med riktig glass, en stø hånd, og et godt blikk vil man kunne ta så gode bilder som bare det.R.H. skrev:Vanvittig flott!
Bruker EOS400D selv.....men som amatør er det et bra kamera. Std objektivet tenkte jeg å bytte ut med et dyrere og bedre....skal da sjekke ut 24-105. Har et 70-300 APO som gir greie bilder i naturen.
Helt enig! Hvem skulle tro hun var 50 år?Zomby_Woof skrev:Man kan saktens bli litt lekelysten av bildene av Kari B også....![]()
Man kan godt eldes langsomt, bare man gjør det med stil.akto skrev:Helt enig! Hvem skulle tro hun var 50 år?Zomby_Woof skrev:Man kan saktens bli litt lekelysten av bildene av Kari B også....![]()
![]()
Tusen takk KomponentenKomponenten skrev:Kjempeflotte bilder du tar Akto. Spesielt imponerende om du er selvlært.![]()
Det er lov å ikke like musikken, det er heldigvis en menneskerett. Jeg får stadig pepper fordi jeg mener U2 er kjønnsløst og lite melodiøst, og folk steiler når jeg forteller min oppfattelse om hvorvidt John Lennon vandret heden altfor sentwotg skrev:Det er vel som å banne i kirka her inne, men jeg må si at bildene var 100 ganger bedre enn musikken...