Gratulerar till segern!

Kjell_Kranzberg

Hi-Fi freak
Moderator
Ble medlem
08.03.2005
Antall liker
4.072
Torget vurderinger
0
Gratulerar till segern i fotbollsmatchen mot Ungern. 4-0; fantastiskt!
:)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg var i båten å smurte opp rullegenuaen, men hørte kampen på radio. Dette lover godt for bortekampene.
Kast loss. 8)

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
796
Torget vurderinger
5
Endelig en godt gjennomført kamp. Vi er dog altfor ineffektive.

O

omholt

Gjest
Og gratulerer Sverige med 5-0 seier over Island! Sverige er klart bedre lag enn Norge. Såpass må vi kunne innrømme.

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.392
Ja, grattis grattis :)

Jeg så kampen delvis: satt på terrassen med reker & hvitvin, og hver gang det var brøling fra Ullevål (jeg bor slik til at jeg kan høre når det er scoring) så var det rett bort til TV'en ... herlig var det !

-----------

Aprops svenskene og deres kamp mot Danskene. Trist at slikt skjer! Mon det ikke var litt overielt å stoppe kampen .... var jo ikke mange minuttene igjen, og det var en viktig kamp, og det kan skape noe vondt blod (de 2 fotball-)nasjonene imellom.
Men dommeren har vel sitt på det tørre. Kommer det ikke en avgjøring fra de Høie Herrer i UEFA (?) snart ?

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Antall liker
1.257
Torget vurderinger
11
Gratulerer til Sverige også Kjell!
Jeg synes Sverige spiller mye morsommere fotball enn Norge.
Men det viste seg at når Norge måtte slutte å tenke så passivt og kynisk,men at man faktisk måtte vinne,måtte fremover,ta sjanser med flere fremover,da kom litt av moroen og gløden tilbake.
Mitt krav er at verdens beste trener,Nils Arne Eggen,må inn som norsk landslagstrener eller ta over Rosenborg igjen! Rosenborg har ikke spillt en morsom fotballkamp siden Eggen sluttet!!
I fotball er vi tross alt 22 idioter som springer rundt å prøver å få tak i samme ballen og ingen av desse "stjernene" burde hatt mer betalt i månedslønn enn en afrikansk lærer,ca 200,- ,da kanskje man hadde fått tilbake litt av leken! ;)

Jeg gleder meg til bedriftsfotball til kvelden på strålende kunstgress !!! Yes! :)

Topp Bunn