Grace F-9

Psychonaut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2008
Innlegg
439
Antall liker
6
Har en Grace F-9 pu som eg ikkje har brukt for, denne er orginal.
Har ikkje noe embalasje eller noe til den..


Kva trur dere er riktig pris på denne ved ett eventuelt salg??
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Er det ein E-versjon (grøn stift?)
Spelar akkurat på ein F 9 med ny, blank stift. Denne stiften kosta godt over 1000 kr. No er mi erfaring at blank er mykje betre enn grøn når det gjeld alt viktig, og eg driv og samanliknar denne med referansepickupen min; Dynavector DV10x5. Eg er sjeldan i pickupseljemodus, og ville uansett ikkje latt min pent brukte F9 gå for under 2 kkr.
 
P

Parelius

Gjest
Jeg betalte vel omkring 2k for en Ruby med originalembalasje, gått etter sigende rundt 100 timer.

Du får vel det folk er villige til å betale, men du har vel et utgangspunkt… Men er den uavklart i antall timer brukt, så blir 2k vel optimistisk! Om du ikke vet timetallet på den, så kan du begynne med 500.
 

bia

Hvordan målte middagen i dag?
Ble medlem
03.04.2007
Innlegg
2.023
Antall liker
3.338
Torget vurderinger
8
For 500 tar jeg den!

mvh
 

Psychonaut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2008
Innlegg
439
Antall liker
6
Parelius skrev:
Jeg betalte vel omkring 2k for en Ruby med originalembalasje, gått etter sigende rundt 100 timer.

Du får vel det folk er villige til å betale, men du har vel et utgangspunkt… Men er den uavklart i antall timer brukt, så blir 2k vel optimistisk! Om du ikke vet timetallet på den, så kan du begynne med 500.


Dette høres veti ut;) Nettopp 500 eg lot den gå for, ettersom eg ikkje vet antall timer, har ikkje orginal embalasje til den eller noe...
 
Topp Bunn