Gothic Audio sine venner

Atlerovik

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.08.2019
Innlegg
3.450
Antall liker
10.880
Sted
Oslo
Torget vurderinger
17
Syntes det var på tide at noen beærer produsenten av disse kablene med sin egen vennetråd. Jeg ble tipset om produsenten med det fengende navnet, av en respektert hifi-mann i England, som har testet sin andel av kabler og utstyr. Jeg kontaktet ham angående et sett med Cut Loose Audio signalkabler, som noe forenklet tilsvarer Audio Note sine Pallas. Han anbefalte at jeg heller testet ut Gothic Audio. Jeg hadde aldri hørt om produsenten, og måtte lese meg opp. Det viser seg at dette er én mann, lokalisert i Manchester, som handler inn sølv på egen hånd, produserer kabler og selger direkte til kunde. Målet hans er å produsere sølvkabler til «affordable prices» - hva nå det er. Uansett, jeg kjøpte et sett, og de konkurrerer lett med Audio Note sine V og Vx signalkabler. Og sammenliknet med de er de direkte «affordable»

8D56607F-1E75-4B77-9D7D-BCE183A68582.jpeg

B40CE59A-DBCB-4F89-9826-A141A0F3606C.jpeg


Jeg kjøpte disse: https://www.gothicaudio.com/collect...a-interconnects-occ-5n-pure-silver-conductors
De er 12 core med sølvplatterte AECO plugger. Kablene kommer i en gjennomsiktig plastikkpose. Null bling. Men lyden overbeviser. Jeg har sammenliknet med mine Audio Note AN-V og AN-Vx, og sammenliknet med disse opplever jeg at Gothic Audio gir en større ro, temmer mellomtonen noe og rett og slett slipper gjennom mer godlyd. Når man legger til at de koster 1/4-del av Audio Note sine…

I tillegg kan jeg nevne at Chris, som driver sjappa, er en superhyggelig og serviceinnstilt fyr, som man kan spørre om alt mulig. Og man kan bestille omtrent det man ønsker. Man kan for eksempel få andre plugger. Og det er 30 dagers åpent kjøp. Dette skal jeg benytte meg av, da kablene jeg egentlig ble anbefalt opprinnelig bare fantes med XLR-plugger i nettbutikken. Etter litt mailing med han, har jeg nå bestilt denne, som ankommer i neste uke: https://www.gothicaudio.com/collect...-5n-single-crystal-rca-interconnects-1-x-pair
Denne signalkabelen regnes som hans beste, er skjermet (så jeg kan bruke den mellom step up og pre), og jeg har bestilt den med rene sølvplugger. Gleder meg! Rapport kommer, og jeg anbefaler flere å teste ut disse!

Etter hvert skal jeg sannsynligvis også slå til på et sett med høyttalerkabler i sølv. Veldig greit når man kan sende tilbake om det ikke funker som ønsket.

Nettside:
 

CarstenP

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.10.2019
Innlegg
55
Antall liker
183
Sted
Sverige
Torget vurderinger
2
Denne signalkabelen regnes som hans beste, er skjermet (så jeg kan bruke den mellom step up og pre), og jeg har bestilt den med rene sølvplugger. Gleder meg! Rapport kommer, og jeg anbefaler flere å teste ut disse!

Etter hvert skal jeg sannsynligvis også slå til på et sett med høyttalerkabler i sølv. Veldig greit når man kan sende tilbake om det ikke funker som ønsket.
Hej
Har du fået testet kablerne fra Gothic Audio og hvad er din vurdering?
 
Topp Bunn