Ounce upon a time in D 60s hadde vi denne teen. Jeg fant den aldri igjen, før nå. Det er den beste tee n jeg noensinne har smakt da og nå. Etter litt detektivarbeid viser det seg at den heter Darjeeling te. (Twinings i mitt søk).
den måtte bestilled fra England da denn teen i løs vekt gikk ut av markedet for en del år siden pga lav etterspøtsel etter te i løs vekt.
Smak og behag varierer men jeg tror jeg har mine ord i behold om jeg sier at smaksopplevelsen er i en klasse for seg.
den måtte bestilled fra England da denn teen i løs vekt gikk ut av markedet for en del år siden pga lav etterspøtsel etter te i løs vekt.
Smak og behag varierer men jeg tror jeg har mine ord i behold om jeg sier at smaksopplevelsen er i en klasse for seg.
About Darjeeling tea: Darjeeling in North East India isn't easy to get to. Even the famous antique toy-train has to wind its way carefully through valleys and round mountains. But it's worth it for the region's speciality tea. The altitude gives Darjeeling its light, delicate taste and shimmering gold colour. So take a sip and escape the world on a journey of your own.
Vedlegg
-
147.7 KB Visninger: 8
-
142.9 KB Visninger: 9