Google TV

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.921
Antall liker
38.898
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Er på tide å få netflix i hus men kjenner lite til disse produktene, er denne fra Google tv noe å ha og lett å bruke? så litt grei ut da den kan henge bak tven og så slipper jeg noen synlige bokser :)
Jeg vil heller ikke bruke telefonen eller nettbrett og bruke tråløst internett

mvh

google_ga01923_us_chromecast_with_google_tv_1597178.jpg
 
Sist redigert:

Vebbis

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2008
Innlegg
570
Antall liker
382
Torget vurderinger
1
Jeg bruker denne i stua. Den kommer i 4k og HD versjon så du får ta det som passer for deg 😊

Jeg synes den fungerer veldig bra. Har Google TV (ligner veldig på Android TV) hvis du har sett det grensesnittet før.

Kjapp og responsiv og jeg har ikke hatt noe trøbbel med den. Ikke den billigste måten å få Netflix på TV-en din, men definitivt ikke den dyreste heller (f. eks Apple tv).
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.921
Antall liker
38.898
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Takker for svar :) men er helt blank når det kommer til slike dingser :unsure: Android tv, har ikke peiling hva det er men tenker jeg prøver en slik box og den koster jo ingenting :)

mvh
 

Vebbis

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2008
Innlegg
570
Antall liker
382
Torget vurderinger
1
Det er brukergrensesnittet (og koden som kjører i bunn) du ser på skjermen. Menyer og layout. De to største er Apple TV og Android TV (hvor da google TV er nyeste utgaven som er omtrent helt lik) og begge er intuitive og fine så ikke noe å tenke på 😊. Du får da tilgang til Google store og alle apper som er der.

I mine øyne er den bra, billig og tar liten plass. Og du kommer definitivt til å kunne se Netflix med den uten å måtte bruke telefonen.
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.921
Antall liker
38.898
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Takk igjen Vebbis :) må bestille en slik om litt så finner jeg nok utav det.

mvh
 
Topp Bunn