Takk det samme!wotg skrev:Samme hva du har tenkt til å stemme idag eller om du har forhåndsstemt. Det viktigste er at DU bruker din stemme.
Ha et godt valg og lykke til.
...og noen på klasse D.Valentino skrev:....
.... vi reiser på første klasse.
Klasse D-folk bruker mindre strøm, og er dermed med på å gjøre turen litt lenger.Jøgga skrev:...og noen på klasse D.Valentino skrev:....
.... vi reiser på første klasse.
Mener du det? Foretrekker du at jeg går og stemmer Vigrid fremfor å sove middag?wotg skrev:Samme hva du har tenkt til å stemme idag eller om du har forhåndsstemt. Det viktigste er at DU bruker din stemme.
Ha et godt valg og lykke til.
Kanskje vi dumper borti hverandre.R.E.S. skrev:Jeg skal jobbe i kveld/natt. Følger Sjømannsforbundets valgvake som starter i ettermiddag på Maritimt Hus i Oslo og fortsetter til Folkets Hus og valgvaken der i kveld.
Skal bli både morsomt og slitsomt.
Roy
lykke til med bildeneErosLoveking skrev:Kanskje vi dumper borti hverandre.R.E.S. skrev:Jeg skal jobbe i kveld/natt. Følger Sjømannsforbundets valgvake som starter i ettermiddag på Maritimt Hus i Oslo og fortsetter til Folkets Hus og valgvaken der i kveld.
Roy
Vet ikke hvilket parti jeg skal følge. For fire år siden satt jeg i forsetet til Jens på vei hjem valgnatta.
Har alltid prestasjonsangst før sånn store jobber som ikveld. Selv om rutinen sitter inne, så tror jeg det bare er positivt og sundt i forhold til å prestere ekstra.
For oss pressefotografene er det her nesten som et lite NM i pressefotografi. ;D
God valgkveld/vake til dere som er interessert og følger med.
Iskald pils står i kjøleskapet og skal smake ekstra godt når jeg kommer hjem rundt 3 inatt.
Godt mulig, selv om jeg ikke aner hvordan du ser ut. Ser du meg, så får du gi beskjed...ErosLoveking skrev:Kanskje vi dumper borti hverandre.R.E.S. skrev:Jeg skal jobbe i kveld/natt. Følger Sjømannsforbundets valgvake som starter i ettermiddag på Maritimt Hus i Oslo og fortsetter til Folkets Hus og valgvaken der i kveld.
Roy
Vet ikke hvilket parti jeg skal følge. For fire år siden satt jeg i forsetet til Jens på vei hjem valgnatta.
Har alltid prestasjonsangst før sånn store jobber som ikveld. Selv om rutinen sitter inne, så tror jeg det bare er positivt og sundt i forhold til å prestere ekstra.
For oss pressefotografene er det her nesten som et lite NM i pressefotografi. ;D
Iskald pils står i kjøleskapet og skal smake ekstra godt når jeg kommer hjem rundt 3 inatt.
Skal gi deg et lite vink jegR.E.S. skrev:Godt mulig, selv om jeg ikke aner hvordan du ser ut. Ser du meg, så får du gi beskjed...ErosLoveking skrev:Kanskje vi dumper borti hverandre.R.E.S. skrev:Jeg skal jobbe i kveld/natt. Følger Sjømannsforbundets valgvake som starter i ettermiddag på Maritimt Hus i Oslo og fortsetter til Folkets Hus og valgvaken der i kveld.
Roy
Roy
Jeg er faktisk glad jeg ikke skal jobbe i dag. Har så godt som sluttet i NRK grunnet store kutt i lønninger og brøkansettelser som ikke gjør det levelig lengre. I tillegg er det altfor lite givende oppdrag innen nyheter. Hoder, to hoder, tre hoder, kontor, PC og papirer. Og ikke minst folk som går og for å ikke snakke om folk som løper etter en ball.ErosLoveking skrev:Kanskje vi dumper borti hverandre.R.E.S. skrev:Jeg skal jobbe i kveld/natt. Følger Sjømannsforbundets valgvake som starter i ettermiddag på Maritimt Hus i Oslo og fortsetter til Folkets Hus og valgvaken der i kveld.
Roy
Det var i hvert fall ikke meg. Da hadde du hatt kink i ryggen enda ;DLyngen skrev:Jeg er faktisk glad jeg ikke skal jobbe i dag. Har så godt som sluttet i NRK grunnet store kutt i lønninger og brøkansettelser som ikke gjør det levelig lengre. I tillegg er det altfor lite givende oppdrag innen nyheter. Hoder, to hoder, tre hoder, kontor, PC og papirer. Og ikke minst folk som går og for å ikke snakke om folk som løper etter en ball.ErosLoveking skrev:Kanskje vi dumper borti hverandre.R.E.S. skrev:Jeg skal jobbe i kveld/natt. Følger Sjømannsforbundets valgvake som starter i ettermiddag på Maritimt Hus i Oslo og fortsetter til Folkets Hus og valgvaken der i kveld.
Roy
Apropos NM i pressefotografi så husker jeg valglokalet til SV for noen år siden. Vi hadde trekameraprodukjson og en innpåsliten fotograf stilte seg gjentatte ganger foran kameraet mitt rett før direktesendig med Kristin. Til slutt tok jeg et godt grep rundt livet og bar han ned et stykke unna. Da kom han ikke igjen ;D. Var det deg Eros. Er glad jeg slipper å kjempe med stillsfotografer som jobber som gale for å få det ene bildet mens vi må ha "alt". Ok - jeg har vel blitt kjeftet på jeg også noen ganger med rette. Hører vel litt med det.
;DR.E.S. skrev:Det var i hvert fall ikke meg. Da hadde du hatt kink i ryggen enda ;D
Roy
Det er et fritt valg, jeg dikterer ikke hva du skal stemme. Hvis mener Vigrid er rett for deg så må du da få lov til å stemme det.totte skrev:Mener du det? Foretrekker du at jeg går og stemmer Vigrid fremfor å sove middag?
ErosLoveking skrev:. Det jeg hater mest med dere som driver med levende bilder, er de helvetes blå eller svarte pikkene dere stikker opp i trynet på folk hele tida.
Hvem jobber du for?Komme seg på jobb nå.
En av Norges mest utskjelte ;D , nærmeste nabo til Operaen :Lyngen skrev:Hvem jobber du for?Komme seg på jobb nå.
Jeg hadde da valgt NRK og Aftenposten fremfor Dagbladet, VG og TV2 any day.Lyngen skrev:Er dere utskjelte? Aftenposten og NRK er jo bestevenner. Grunnet seriøsitet :
.
Har du ikke fått med deg at db har flyttet inn i havnelageret?Lyngen skrev:Er dere utskjelte? Aftenposten og NRK er jo bestevenner. Grunnet seriøsitet :
.
Jeg husker jeg var på desken i DB for fire-fem år siden. Da jobbet jeg som vaktsjef i Finnmark Dagblad. Etter å ha vært der noen timer, kunne jeg glatt konstatere at bortsett fra typografene, så gjorde jeg den samme jobben som alle på desken i DB gjorde.ErosLoveking skrev:Spot on Wergeland. Aftenposten ligger jo milevis unna Operaen i forhold til oss![]()
Faktisk ikke. Dagbladet er best på musikk av avisene da. Eller er det Aftenposten? I allefall ikke VG.Wergeland skrev:Har du ikke fått med deg at db har flyttet inn i havnelageret?Lyngen skrev:Er dere utskjelte? Aftenposten og NRK er jo bestevenner. Grunnet seriøsitet :
.
Hvis FrP vinner valget, setter jeg på REM "It's the end of the world (as we know it)" ;DJøgga skrev:Riktig en festdag på jobb for presse og media, ser det ut til.
Jeg skal selvfølgelig stemme, men kan ikke la være å tenke mer på hva slags musikk jeg skal spille til en sånn anledning enn på partipolitikk.
Opeth, kanskje, til ære for politisk engasjert neste generasjon?
Neida, jeg prøver ikke å kverulere og selvsagt får jeg lov til å stemme Vigrid, men jeg er ikke enig i at det er infantilt å forsøke å faktisk forholde seg til flosklene som drysser ned rundt en ("Det viktigste er at du stemmer", "Kvinnerepresentasjon i styrer er viktig", "Alle mennesker er like mye verd", etc, etc). Jeg synes det er berde at bitre nynazister som synes Vigrid har "mange saklige meninger" (som 10% av undommen i Ål mener) holder seg hjemme enn at de stemmer. Du er uenig og deg om det. Men det er fint at du beholder fatningen og ikke faller av vaglen.wotg skrev:Det er et fritt valg, jeg dikterer ikke hva du skal stemme. Hvis mener Vigrid er rett for deg så må du da få lov til å stemme det.totte skrev:Mener du det? Foretrekker du at jeg går og stemmer Vigrid fremfor å sove middag?
Jeg skjønner selvfølgelig at du prøver å kverrulere, men jeg lar meg ikke vippe av pinnen av slik infantil argumentasjon.
Men kjære Totte datotte skrev:Neida, jeg prøver ikke å kverulere og selvsagt får jeg lov til å stemme Vigrid, men jeg er ikke enig i at det er infantilt å forsøke å faktisk forholde seg til flosklene som drysser ned rundt en ("Det viktigste er at du stemmer", "Kvinnerepresentasjon i styrer er viktig", "Alle mennesker er like mye verd", etc, etc). Jeg synes det er berde at bitre nynazister som synes Vigrid har "mange saklige meninger" (som 10% av undommen i Ål mener) holder seg hjemme enn at de stemmer. Du er uenig og deg om det. Men det er fint at du beholder fatningen og ikke faller av vaglen.wotg skrev:Det er et fritt valg, jeg dikterer ikke hva du skal stemme. Hvis mener Vigrid er rett for deg så må du da få lov til å stemme det.totte skrev:Mener du det? Foretrekker du at jeg går og stemmer Vigrid fremfor å sove middag?
Jeg skjønner selvfølgelig at du prøver å kverrulere, men jeg lar meg ikke vippe av pinnen av slik infantil argumentasjon.
Fordi du ikke liker Highway To Hell?R.E.S. skrev:Hvis FrP vinner valget, setter jeg på REM "It's the end of the world (as we know it)" ;DJøgga skrev:Riktig en festdag på jobb for presse og media, ser det ut til.
Jeg skal selvfølgelig stemme, men kan ikke la være å tenke mer på hva slags musikk jeg skal spille til en sånn anledning enn på partipolitikk.
Roy
Jeg foretrekker i så tilfelle Aphrodite's Child sin ;DBT skrev:Fordi du ikke liker Highway To Hell?R.E.S. skrev:Hvis FrP vinner valget, setter jeg på REM "It's the end of the world (as we know it)" ;DJøgga skrev:Riktig en festdag på jobb for presse og media, ser det ut til.
Roy