C
Cyber
Gjest
Jeg trenger tips til noen nøytrale gode signalkabler til en billig penge mellom DAC og Receiver. RCA > RCA
|
Jepp, eller Mundorf DIY fra Eltekjoaquin skrev:kimber pbj
Ja, Kimber PBJ. De er de beste jeg har hørt. Når jeg tenker meg om har jeg aldri hørt noen dårligere heller.joaquin skrev:kimber pbj
Det bør være siste utvei, de er mildt sagt middelmådige ???Voff skrev:Ja, Kimber PBJ. De er de beste jeg har hørt. Når jeg tenker meg om har jeg aldri hørt noen dårligere heller.joaquin skrev:kimber pbj
Det viktigste er at de er lang nok![]()
R.Solhaug skrev:Det bør være siste utvei, de er mildt sagt middelmådige ???Voff skrev:Ja, Kimber PBJ. De er de beste jeg har hørt. Når jeg tenker meg om har jeg aldri hørt noen dårligere heller.joaquin skrev:kimber pbj
Det viktigste er at de er lang nok![]()
Mvh. RS
Der findes ingen nøytrale kabler. Selv Delundkabler har noget at tilføre.cybervision_ skrev:Jeg trenger tips til noen nøytrale gode signalkabler til en billig penge mellom DAC og Receiver. RCA > RCA
OK, ca 1400 kr for ferdigmekkede Mundorf-kabler fra Eltek (0,5 m). Sølvkabler med 4 % gull. Fleksible og lette å ha med å gjøre er de også.cybervision_ skrev:Nøytrale og nøytrale, jeg er ute etter noen rimelige, gode kabler som ikke gjør annet med lyden enn å slippe den gjennom renest mulig. DIY er nok ikke min nisje.
Når trådstarter spør slik han gjør, så er dette feil svar, selv om det er helt riktig. Bruker selv Mogami 3173. Men jeg er kabeldøv og kunne vel greid meg uten kabler.Valentino skrev:Belden? Mogami? De er laget for å overføre signalet. That's it.
Sjekk proffsjapper.
Beste kabler til prisen - auksjoner på Audiogonkyrjens skrev:Viablue Nf-S1 Quatro er en meget god kabel til prisen.
Støttes!kyrjens skrev:Viablue Nf-S1 Quatro er en meget god kabel til prisen.