Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.779
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7

relløm

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.10.2007
    Antall liker
    183
    Ser det er Jbl L 96 til 2500 på Finn . Det er veldig bra høytalere .

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.904
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97

BritFi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Antall liker
    2.278
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Om disse er i så bra stand som det ser ut til så er det vel bare å løpe for den som måtte bo i nærheten og ønsker seg grei lyd.
    Hadde jeg gjort ihvertfall, HT som kun koster en bytur og nattmat. (Om det hadde vært mulig)

BKaz

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.05.2007
    Antall liker
    307
    Sted
    Farsund
    Torget vurderinger
    1
    ^Jeg kjøpte Signature-versjonen for 5000, så usikker på om dette er så godt kjøp.
    Da var du heldig, det har vært noen veldig optimistiske prisforlangende på noen av de siste som har kommet på Finn.

Og jeg har sett dem nede i 4500,- mener jeg å huske, i tillegg til et par som gikk ganske omgående et stykke under dette også.

Men på den annen side så gikk det en ren 8,1 med skjønnhetsfeil for 5000,- på Finn i fjor, samt en Revelator for 7000,- så.. ;)

M

MarkusH

Gjest

Dette må da være billig!

superhkm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Antall liker
    3.553
    Torget vurderinger
    2

gøyal mulighet for noen..

U

utgatt32256

Gjest
    For forumets elite:

eirike

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.09.2003
    Antall liker
    85
    Sted
    Innlandet
    Torget vurderinger
    1
    Mulighet for godt kjøp for Magnepan-entusiast(og andre).

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.288
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    47
    nei men det har vært to slike til salgs i det siste og kjøpe krever ingen hendig-
    eller kunnighet

rorres

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.04.2006
    Antall liker
    2.121
    Torget vurderinger
    29
    Fa´en stå i at man har tendens til at glemme, at når et tilbud er for godt, så er det det
    som regel også.
    Blev lige kontaktet af en bruger herinne @Brombrom, som spurgte, om det var korrekt, at jeg havde trukket mig fra denne handel,
    da han havde fået dette at vide af selger.
    Det er det ikke, har betalt, heldigvis via PayPal. Fra å´ sms´e med selger, hvilket gik fort som fa´en, er der nu 0 respons på
    hans telefon. Hva´ ville dere gjort?? :devilish:
    Tenkte jeg skulle vente med å kommentere denne, og se hvordan dette ville gå.
    Han har nok kjørt dobbeltløp her ja.
    Jeg betalte 5.000,- med vipps for disse. Og avtalte opphenting med Nimber først i kveld.
    Helt tyst....
    5.000,- rett ut av vinduet😡
    Gode kjøp trenger dessverre ikke alltid å ende godt.

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    27.348
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Forsøg nu lige med din bank først, inden du siger "rett ut av vinduet".
    Henvis gerne til disse eksempler. @Brombrom betalte også med Vipps, og mente, at det var lidt mere kranglete ifht PayPal,
    men at han nok skulle få sine penge igen. Han ville vist også besøge ham :devilish: .
    Håber det skal gå bra for dig :)

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Antall liker
    6.001
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    de jeg bygget med samme features og stort sett samme trafoer fra samme produsent går brukt for 7K!
    Varför bygger du inte ditt ”eget” försteg och säljer det kommersiellt om du kan bygga det med samma komponenter som ett för runt 70000:-? Det skulle räcka att ta runt 20000:- så skulle det var en bra deal.
    Det är så tröttsamt att ständigt höra att ” det går att göra billigare och lika bra” själv. Då skulle det ju inte behöva finnas några tillverkare överhuvudtaget?
    Kan tillägga att jag under en månads tid testat kablar och att det är klara skillnader i presentationen av ljudet i min anläggning. Tror inte att det skulle gå att göra detta DIY.

permorten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Antall liker
    1.751
    Torget vurderinger
    6
    Bygge for 70`og selge for 20` … ?

"går brukt for 7`" sto det vel i Lmc sitt innlegg, ingenting om selvkost .

All diy er ikke laget for å spare penger, noe blir lavet fordi det ikke finnes ferdig produkter som er bra nok.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.288
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    47
    Varför bygger du inte ditt ”eget” försteg och säljer det kommersiellt om du kan bygga det med samma komponenter som ett för runt 70000:-? Det skulle räcka att ta runt 20000:- så skulle det var en bra deal.
    Det är så tröttsamt att ständigt höra att ” det går att göra billigare och lika bra” själv. Då skulle det ju inte behöva finnas några tillverkare överhuvudtaget?
    Kan tillägga att jag under en månads tid testat kablar och att det är klara skillnader i presentationen av ljudet i min anläggning. Tror inte att det skulle gå att göra detta DIY.
    du misforstår fullstendig!...sier bare at utpriset er latterlig til å begynne med.....trafo produsenten sluttet å selge råtrafoer for de tjente mye mere på å levere en ferdig pakke...
    trådstarter/meg ville vise til gode kjøp på nettet og det er det min kommentar relaterer til....og denne passive pre synes jeg ikke er et spesielt bra kjøp bare fordi nyprisen ble jazzet opp....råvarekostnaden er ikke nevneverdig høyere enn når jeg bygde de...

kjartanb

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2009
    Antall liker
    680
    Sted
    Os
    Torget vurderinger
    1
    ...All diy er ikke laget for å spare penger, noe blir lavet fordi det ikke finnes ferdig produkter som er bra nok.
    Enig men også fordi man kan og at det er gøy. Plus selvfølgelig at man får av prøvet mange forskjellige løsninger uten at det koster skjorta.

superhkm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Antall liker
    3.553
    Torget vurderinger
    2
    Nå har ikke jeg gått handelshøyskolen, men jeg jeg tror nok ikke det er slik at hvis du har et likeverdig produkt til en lavere pris enn en tilfeldig utvalgt konkurrent så får du ved automatikk solgt alle enhetene du produserer.

AOC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2019
    Antall liker
    1.553
    Torget vurderinger
    1
    Er dette et godt kjøp? Kjenner ikke modellen.

7990 for paret.
    De er overraskende gode, har et par i kjellerstua, men må si prisen til komplett varierer som en jojo. 8k er helt greit og de er absolutt verd den prisen.

VegardW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    3.135
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    12.278
    Torget vurderinger
    2
    Ligger en iFi iCan på Troget nå... Beste hodetelefonforsterkeren jeg har hørt i hele mitt liv. Så når den går for halv pris, da bør noen kjenne sin besøkelsestid, kjenner jeg får litt rykninger i Vippsefingeren selv, jeg. :)

Svullo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2017
    Antall liker
    2.517
    Sted
    vest
    BluSond Node 2 kr1500

Seskage

Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Antall liker
    6.477
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    8
    BluSond Node 2 kr1500

Den forsvant fort, solgt allerede

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.474
    Torget vurderinger
    96
    Saftig besparelse i forhold til nypris på Bladelius' beste preamp. NAT veil. pris er 85000! Veldig surt med den pandemien for de som liker lange kjøreturer kombinert med hifi kupp i Sverige.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn