Evo III
Hertugen
De kan byttes i sorteDe hvite stygge strikkene ødelegger hele kjøpslysten.
De kan byttes i sorteDe hvite stygge strikkene ødelegger hele kjøpslysten.
Hadde kjøpt den tvert hvis jeg hadde plass til den. Må ha et større rack. Røverkjøp er en underdrivelse.....Tror det er mange her inne, inkludert meg, som gjerne skulle hatt den i hylla, men som av praktiske og/eller økonomiske årsaker ikke har mulighet.
kan byttes ut med røde silkesnorerDe hvite stygge strikkene ødelegger hele kjøpslysten.
hvilket monster skulle det være?Hvis spilleren er bra ville jeg kjøpt den tvert, men spørs om den kan stå seg mot et monster med Direct Drive.....
Skal høre med min lokale pusher i morgen.......
Micro Seiki DDX-1500 ?hvilket monster skulle det være?
Ser ut som en grei pris for platespiller m/ 2 armerkanskje....vet ikke
men den er i alle fall hakket mindre
og tar flere armer
vedr. min DDX1500 vet du godt at den prisen IKKE inkluderer NOEN armerSer ut som en grei pris for platespiller m/ 2 armer
Til den prisen må det jo minst være med et par armervedr. min DDX1500 vet du godt at den prisen IKKE inkluderer NOEN armer
Blu-ray boks med alle de årlige Europa konsertene til Berlin filharmonikerne fra 1991 til 2021. Dette er et utrolig godt kjøp for de interesserte og man sparer
voldsomt mye i forhold til enkeltutgivelsene. Konserten fra lockdown perioden er ikke utgitt tidligere. Mye bra lyd i ukomprimert stereo eller DTS HD-Master (5.1) på nesten alle konsertene, nydelig bildekvalitet på det meste fra 2000 tallet og mye fin produksjon på videosiden. Timesvis med fantastisk musikk.
Kan kjøpes på f.eks. Amazon til 16-1700 kr. + frakt og moms etc.
Latterlig billig. Verdt å nevne at lyd og bilde på disse er det samme som på enkeltutgivelsene.Billig her
Berliner Philharmoniker · 30 Years Of.. -box Set- (Blu-ray) (2022)
All 31 of the the Berliner Philharmoniker's annual Europa Konzerts performed since 1991.imusic.no
Takk for tipset, boksen er nå kjøpt inn.Blu-ray boks med alle de årlige Europa konsertene til Berlin filharmonikerne fra 1991 til 2021. Dette er et utrolig godt kjøp for de interesserte og man sparer
voldsomt mye i forhold til enkeltutgivelsene. Konserten fra lockdown perioden er ikke utgitt tidligere. Mye bra lyd i ukomprimert stereo eller DTS HD-Master (5.1) på nesten alle konsertene, nydelig bildekvalitet på det meste fra 2000 tallet og mye fin produksjon på videosiden. Timesvis med fantastisk musikk.
Kan kjøpes på f.eks. Amazon til 16-1700 kr. + frakt og moms etc.
Bestilt her også Blir noe helt nytt for meg.Billig her
Berliner Philharmoniker · 30 Years Of.. -box Set- (Blu-ray) (2022)
All 31 of the the Berliner Philharmoniker's annual Europa Konzerts performed since 1991.imusic.no
Noen som kjenner til disse og som kan si noe om de?Audiovector m3 super
4k
Langt nord..@
Audiovector m3 super
Audiovector M3 Super høyttalere. Fungerer utmerket, å spiller som de skal. 8 ohm impedans; 91 dB følsomhet; 300W strømhåndtering; 30-25k frekvensrespons +/- 2dB; Trekablede tilkoblinger; 20 cm x 100 cm x 29 cm dimensjoner (BxHxD); 54 kg vekt/par. god dansk kvalitet.www.finn.no
Hadde sånne en gang, mener å huske at de var bra. Da brukte jeg en Counterpoint SA-220 hybridNoen som kjenner til disse og som kan si noe om de?
Blir det handel og du skal hente dem - husk fiskestang! Lokasjonen er magisk.Noen som kjenner til disse og som kan si noe om de?
Jeg vet, kjørt forbi der med både bil og sykkel flere ganger, familie nordpåBlir det handel og du skal hente dem - husk fiskestang! Lokasjonen er magisk.
Vet av selger, han er en fin fyr.Noen som kjenner til disse og som kan si noe om de?
Gode og mye ht til prisen. Pass bare på å gi de rikelig med plass rundt seg, spes bak. Kan fort bli basstungt og ullent ellers.Noen som kjenner til disse og som kan si noe om de?
Hadde signatur utgaven en gang for lenge siden, det var i alle fall gode høyttalere. Super er nivået under men vil tro de også er okNoen som kjenner til disse og som kan si noe om de?
Solide htt, som bare leverer en skikkelig bra allround opplevelse, men de krever pusterom bak, som det nevnes - da de har solid basskapasitet for å være «små».Noen som kjenner til disse og som kan si noe om de?
Tja......ser ut som mesteparten er defekt ?Billig