God Påske

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Vil bare ønske alle her en virkelig GOD PÅSKE
Måtte været stå dere bi

Mvh Jan I

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.249
Torget vurderinger
2
Dette var da veldig hyggelig. Jeg får på vegne av alle sammen si tusen takk.

Haubokk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.12.2005
Antall liker
1
God påske.
I og med at jeg har vært så dum å ta en helsefaglig utdannelse, må jeg nok slite av noen arbeidstimer denne påska også :(
...........men, skal få til noen timer innspilling av min nye rørpre også, samt få tjørebredd balja ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
God påske.
I og med at jeg har vært så dum å ta en helsefaglig utdannelse, må jeg nok slite av noen arbeidstimer denne påska også :(
...........men, skal få til noen timer innspilling av min nye rørpre også, samt få tjørebredd balja ;D
Du tar vel med pasientene når balja skal tjærebres ? Mye god mentalhygiene i slikt ! ;) Og så tar du dem med på båttur etterpå, enda mer mentalhygiene !! :D :D

Det var innenfor psykiatri du jobbet, var det ikke ?

For øvrig ønskes alle venner og usaklige kranglefanter en fredfull og god påske ! :-* :-*

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
God påske!
Blir nok innepåske her også, hifi og data og HFS.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
God påske til alle. Her sikter jeg på innepåske. Har ca 10 dvd filmer liggende her jeg ikke har sett enda. de eldste er vel 2 år ca. hehe.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Har rydda halve rommet mitt i kjellaren, og funne att det mest utrulege. Manglar framleis eit par pickupar og litt fotoutstyr, men fann noko heilt utruleg god moltelikør som har stått her sidan fyrst på 80-talet, med moltene på. Ikkje for søt, berre intens, med eit fint preg av nøttesmak etter kjernene. Så fann eg dåpsgåvene til ungane (visste dei var her ein stad), ei Colaflaske (lita) frå ca 1970, 1500 m havfiskesnøre (tvinna Gudebrod, 130lbs) foto av besteforeldra mine, frø m/garantert spiredato 1992, kvitteringa på forskotsbetalinga då eg kjøpte båt i 1999 frå NB Marine og eit fint, gammalt kompass.
Og endå er eg ikkje ferdig!

Haubokk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.12.2005
Antall liker
1
Du tar vel med pasientene når balja skal tjærebres ? Mye god mentalhygiene i slikt !  ;)  Og så tar du dem med på båttur etterpå, enda mer mentalhygiene !!  :D :D

Det var innenfor psykiatri du jobbet, var det ikke ?
Jepp, akuttpsykiatrien er mitt domene. Kunne godt tatt med pasientene, men litt vanskelig å få til da jeg kun jobber natt :)
Akuttpsykiatrien er desverre blitt slik at det ikke er midler og rom for så mye mentalhygiene :(
Men balja er i aller høyeste grad mentalhygiene for meg ;D

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
God påske. 3 uker påskeferie i Brasil. Dårlig skiføre, men påske kan dem feire allikevel :).

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Her blir det en hjemmepåske med noe så tungeslepende som å prøve å finne ut av en overledning jeg har i speedometer belysninga på bilen.. :p. Men litt hifi kos skal det også garantert bli.. Og to øl.. Og en stor kalkunmiddag på påskeaften.. ;D. Dere får ha en god påske!

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.058
Torget vurderinger
1
God Påske alle sammen. Husk å stemme over "Bør Fidelity starte målinger av testeobjektene?" ;)

Mvh. Bjørn

Topp Bunn