God jul!

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Eeendelig juleferie!

Synd den starter med en 12 timers biltur i morgen tidlig, bare. ;)

God jul, folkens!
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.084
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
God jul alle sammen!

Ingen biltur eller andre strevsomme ekspedisjoner her - bare en kort T-bane-tur til datteren min er alt som står på programmet julaften - deretter er det hejmmejul med barna på besøk.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.322
Sted
Smurfeland
God Jul, alle med-audiofile!

Endelig juleferie ja, skal ikke tilbake på jobb før langt ut i Januar. Happy, Happy, Joy, Joy! :D
 
S

sorgenfri

Gjest
God Jul....

Litt usikker jeg. Svigrinnen kommer, med svigemor på slep fra ei lita Nordlandsbygd. de kommer imorgen, og skal være her i 5 - fem døgn. Sviger, har sågar bestillt ommøblering av stuen slik at hun får sitte godt, og se på TV. Hun lurte også på om vi ikke skulle ha en alkoholfri ( ?? ) jul, da undertegnede sist jul, var " litt vel blid"

Går det an å bli for blid??

Har barskapet fyllt til randen, og ordnet headfi oppsettet på et usjenert sted i huset!

Men, det blir vel JUL i år også:)
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Det blir ribbe hos mor denne julen, den pinglete engelskmannen hennes tør ikke pinnekjøtt :)

God jul, lydnerder!
 
L

Lars.N

Gjest
Enklere få besøk av skrotnissen en julenissen så julen vik fra meg , men jeg har en exstra pipe så der havner alt jeg ikke liker :)

Mvh
 

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Innlegg
23.998
Antall liker
32.026
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
God jul, blir fint med ferie.
Jula er fin, bare jeg slipper julemusikk.;)
 

ou812rh

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2006
Innlegg
5.415
Antall liker
14.388
Sted
Oslo
Torget vurderinger
10
God jul alle sammen! Blir skikkelig Oslo jul på meg og familien, men det gleder jeg meg egentlig til. God mat og drikke og kanskje et og annet barbesøk. Skal heller ikke se bort ifra at det blir litt tid til musikk også:)

OU812
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.739
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Siden jeg bor i Østfold, tar jeg meg herved den frihet til å ønske alle en RIKTIG GOD JUL!
Blir en times biltur over fjorden over til min søster i Buskerud for å feire julen der, men returnerer samme kveld.
Kjør pent alle sammen!
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
God Jul alle sammen, god mat, venner , familie og god musikk :)
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Gog Jul alle sammen! Skal øve meg til å bli pensjonist fra 01.01.2013 i romjula:).
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
216
Sted
Alltid lofotværing
God Jul herfra også! Det ser ut som om hovedsysselet her, bli å pleie influensaen. Kanskje ei meining med det, at lukt & smak er omtrent fullstendig fraværende, og at matlysta er totalt på bånn for tida?

Edit; Så ikke at dette var en "Østfold HiFi"-tråd..beklager så mye, men uansett; God Jul til dere sørpå..;D
 
Topp Bunn