God Jul

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.758
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
skal rømme landet over Jul og Nyttår og ønsker dere en riktig god Jul og en spennende nytt Hifi-år!

At det aldri skal bli tom for kabeldebatter og hifi-synsing!

masse spennende oppgraderinger i 2012 til dere!

GOD JUL

david

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
God jul, god morgen, og nå som sola har snudd: Ha en opplyst vår.

Mvh

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.628
Torget vurderinger
24
Så må vi ikke glemme julens egentlige budskap, nemlig å spise & drikke som svin, ligge brakk og ikke gjøre noe som helst, le av gamle kjerringer
som går på ræva på isen og brekker lårhalsen, drite i tante Bam som sitter der alene, klage over hvor jævlig vi har det her, kort sagt,

OPPFØRE OSS SOM VANLIGE (SELV)GODE NORDMENN!

God jævla jul!

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Antall liker
482
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
God Jul! Borte bra - hjemme best (for meg).

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.758
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
samme her, skulle ønske jeg slapp å besøke svigermonsteret i 10 dager... :p

men nyttårsaften føran Brandenburger Tor blir kanskje litt morsomt, hvis det ikke regner, da...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.628
Torget vurderinger
24
Husk å ta med en kubikkmeter Löven Senf hjem nå da... 8)

Haugenial

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.10.2008
Antall liker
214
Torget vurderinger
4
God Jul. Denne julen ofres til svigers. Sier ikke mer. Kanskje det blir den beste julen jeg har hatt.. (prøver å se positvt på det)

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.758
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
venter ved kiel-båten akkurat nå og har allerede spottet en stakkars jævel foran meg som har piggdekk på...

lurer på om jeg skal gå bort og ødelegger turen hans før den har begynnt på ordentlig eller om jeg la den tyske tollen gjør det 8)

små gleder...

J

J.J

Gjest
slartibartfast skrev:
venter ved kiel-båten akkurat nå og har allerede spottet en stakkars jævel foran meg som har piggdekk på...

lurer på om jeg skal gå bort og ødelegger turen hans før den har begynnt på ordentlig eller om jeg la den tyske tollen gjør det 8)

små gleder...
;D DET er god jul det ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.628
Torget vurderinger
24
slartibartfast skrev:

små gleder...
Enda verre, du skal ikke si noe, bare gjøre de tyzke tollerne oppmerksomme på forholdet før du kjører av båten ;D ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.750
slartibartfast skrev:

små gleder...
Hvis han virker som å være et rasshøl venter du til båten er i rom sjø. ;D
Ha ellers en fortreffelig Jul. Min jul blir på jobb.

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.758
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
pengesluk skrev:
slartibartfast skrev:

små gleder...
Enda verre, du skal ikke si noe, bare gjøre de tyzke tollerne oppmerksomme på forholdet før du kjører av båten ;D ;D
det trengs ikke, det er omtrent det eneste de sjekker når du kommer til kiel. og du hører det ja med en gang ;)

de kontrollerer ja ikke noe annet, da. blir liksom ikke den store smugglingen denne veien :p

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.628
Torget vurderinger
24
Sist jeg kom til Kiel for å ta ferja til Norge, ble bilen min totalt strippet av tyzke tollere etter at jeg sjekket inn i bua på brygga, og kjørte i retning båten. Da ble jeg som eneste mann stoppet og full search. Hadde ikke så mye som en halvflaske røyk eller noe som helst, aner ikke årsaken. Pen i tøyet var jeg også...

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
pengesluk skrev:
Sist jeg kom til Kiel for å ta ferja til Norge, ble bilen min totalt strippet av tyzke tollere etter at jeg sjekket inn i bua på brygga, og kjørte i retning båten. Da ble jeg som eneste mann stoppet og full search. Hadde ikke så mye som en halvflaske røyk eller noe som helst, aner ikke årsaken. Pen i tøyet var jeg også...
Tyskere er generelt skeptiske til pengesluk. Jf, GIIPS...

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.746
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Bukkeribba heng på loftet. Eg har sjekka annankvar dag, og passa på som ein hauk. Ho ser tilnærma perfekt ut, bortsett frå at bukken har gått på nordsida av fjellet, og ikkje på sørsida, der dei vert om muleg endå betre. Saltinga er litt i overkant, men ho skal i vatn i morgon ein gong, så det skal gå bra. Surkål kjøper eg. Kålrabien har eg også kjøpt i år - eit tilbakesteg, for den kålrabien eg dyrka sjølv, fekk eg eit par frostnetter på, og då vart han naturleg søt. No må vi sukre litt, tenkjer eg, men det står att å sjå kor god kjøpevarene er. Drikkevarene er i orden, både slikt som leskar og slikt som riv. I går var den store lefsebakedagen, og 18 nysmurde lefser etter Olga Kvamme si oppskrift ligg i frysaren. Så har Sarah Bernard-kakene fått på fyll. Dei er lagde i frysaren, slik at sjokoladeglasuren skal sitte skikkeleg i morgon. Ein utsending fortel at fløytekaramellane er ferdige til oppskjering, noko eg eigentleg skal sleppe. Bestemor har laga krumkaker og Marylandkjeks i massevis. Ungdomen har ansvaret for peparkaker og - hus, og har skremmande god tid - utsett alt til i morgon. Då er det berre juletrefangst og dessertbaking som må ordnast i morgon - altså moltefromasj, bringebærfromasj og karamellpudding. Men det er også kjøpt inn ei iskrem-maskin som det var meininga vi skulle ha på jomfrutur....

No er det innatt til anlegget for å spele litt musikk. Eldstemann av ungdomen har endå ikkje høyrt nyehøgtalarane, og vi er begge spente på kva domen vert (blasert ungdom med JBL, men kanskje han vert litt imponert over lyden no?)

Uansett, ha ei strålande jul, alle saman, oppfør deg pent, ver storsinna, og hald julefred. Ikkje drikk for mykje medan ungane ser på, spel passande musikk, gjerne på oppfordring, og pass på å mosjonere litegrann innimellom.
Så trykkjest vi etter kvart.
God jul!

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
God jul folkens.

Må neste år bli om mulig enda bedre! :)

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Antall liker
4
Vi kan vel ikke annet enn si oss fornøyd med tilværelsen, som har mulighet til å drive med denne hobbyen.

God Jul fra meg til alle andre her inne.

Ole G :)

J

J.J

Gjest
God jul til alle her inne.
Måtte det bli en fin tid - oxo til masse musikk :D

/JR

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77
God Jul og Godt Nytt År fra meg og.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Det blei ikkje kvit jul i år...derimot ausregn, storm med alle rettigheter! Tor, Odin & co. er riktig i godlune...

God Jul & Godt Nytt År til alle!

FlacMan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
83
God jul til alle!

Ønsker meg en fet CD-spiller til jul!
Vet jeg må vente til etter nyttår og kjøpe den selv... ;D

Topp Bunn