God Jul

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Since my wife is by my side now i chose to put my merry christmas wish in english so she understands what i am typing here.

Have a merry christmas and a happy new year all of you those i know and those i dont know.

I am in the land of sunshine so now its 32 degrees and sunshine.
 
O

OldBoy

Gjest
Du får oversette til kona di:

God jul og godt nytt år til dere også!

Og til alle andre her på HFS.

Forøvrig "snudde sola" for to timer siden, og da kan vi vel skryte av at om vi ikke akkurat bor i solas rike akkurat i øyeblikket, er vi på vei. Vi kommer sent, men godt, her opp i nord.
 

Vinylguru

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.03.2007
Innlegg
76
Antall liker
3
Ønsker alle her på forumet en riktig God Jul!!!

Nyt juleribba med god musikk til :D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.863
Torget vurderinger
0
God jul til Raven og kona fra "Ultima Thule".

Jada, dere andre kranglefanter ønskes god jul dere også! :D :D :D :D
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1


GOD JUL :)

Destiny.. :)
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.531
Antall liker
7.620
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
Raven8 skrev:
Since my wife is by my side now i chose to put my merry christmas wish in english so she understands what i am typing here.

Have a merry christmas and a happy new year all of you those i know and those i dont know.

I am in the land of sunshine so now its 32 degrees and sunshine.



Det var jaggu på tide at du kom deg avgårde.......... kona mi dro nedover i går og kompisen og kone samt sønn dro for 1 uke siden......... så nå er det bare meg igjen hjemme :'( :'( :'(


....................... men jeg er alikevel svært glad på dine vegne........ kos deg i Cebu, hils kona og kos deg glugg i hjel.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Kranglefanter, kverulater,
rotehoder og pedanter,
stabukker og surpomper,
godgutter og søtfjomper,
venter nå på nissen spent...
...og ønskes God jul av en liten Komponent!! :-* :-* :-*






 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Samtlige av Kompos superlativer passer utmerket på meg.
Derfor ønsker jeg alle en God Jul.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.837
Antall liker
5.489
Sted
Holmestrand
Ønsker alle meningsfeller, kranglefanter, kabelentusiaster, etc etc en riktig god jul!
Slip sverdene, og kom uthvilte tilbake! Vi har mange nye slag som skal utkjempes, og omkamp på minst like mange!
Jeg har allerede fått overdose av julesanger, min mor og svigermor har invadert stereoanlegget, og det mest akseptable som har vært spilt i dag er "Il Divo". Med andre ord er det sviskekompott til frokost, lunsj, middag og kveld, men det er som det skal være. Jeg har blitt så gammel (og vis?) at alle spørsmål og instrukser besvares med et smilende "ja kjære" eventuelt "straks kjære". Jeg har i år også overrasket med " det er allerede gjort kjære". Merkelig nok blir alt mye hyggeligere for alle, ikke minst for meg, på denne måten. Avsluttet kvelden alene med et utmerket glass rødvin og "Jazz at the pawnshop" på Stax hodetelefoner. Deilig!
Kan ikke husket å ha vært så avslappet og "in the mood" for julen tidligere. Kanskje det er enda bedre å bli 50 (blir 50 i mai) enn det var å bli 40?
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
309
Ja en riktig god jul i denne tråden også
Håper bare at nissen ikke har:



;D ;D ;D

Mvh Jan I
 

rveum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2005
Innlegg
298
Antall liker
21
Torget vurderinger
3
God Jul til alle :) :)
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
God jul til alle, hvorenn dere er. Spesielt til de, hvis det er noen andre enn meg selv, som er på jobb denne aftenen..
 
Topp Bunn